شهردار گرگان عنوان کرد:

شهردار گرگان گفت: رقم شنبه های جهادی 200 میلیارد تو مان از یکهزار و 800 میلیارد تومانی بودجه شهرداری است که به اجرای ریز طرح های مهم در محلات کم برخوردار می پردازد.

اجرای طرح شنبه های جهادی با 200 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرنگار گلستان 24، محمد رضا سید النگی عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد: محلات کم برخوردار گرگان سال ها از مشکلات عمرانی و فرهنگی رنج میبرد و از 22 فروردین امسال با اجرای طرح های جهادی و حضور در محلات مختلف و بررسی مسایل و مشکلات فصل جدیدی را در جهت توسعه این محلات برداشته است.

وی افزود: اگرچه وظیفه سازمانی شهرداری همواره اقدامات عمرانی بوده اما توسعه شهری با اجرای خدمات فرهنگی در کنار فعالیت های عمرانی امکان پذیر است.

شهردار گرگان بیان کرد: ساخت  مرکز ماده 16 برای درمان معتادان متجاهر در توسکستان  از دیگر فعالیت های فرهنگی شهرداری در جهت کاهش آسیب های اجتماع است که با سرمایه گذاری 15 میلیارد تومانی در دست اجرا است.

وی افزود:  احیای بافت تاریخی آفتاب 15 نیز یکی دیگر از پروژه های شهرداری در راستای حفظ بافت سنتی است که با اعتبار 15 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته و به زودی آغاز می شود.

سید النگی بیان کرد: طرح "تپه تاریخی قلعه خندان" یکی از طرح های مهم  است که با همکاری میراث فرهنگی و اعتبار 7 میلیارد تومان از بودجه عمرانی شهرداری در دست اجرا قرار گرفته است.

سید النگی در رابطه با تعلل در اجرای تله کابین گرگان هم گفت: این طرح به دلیل مطلعات محیط زیستی در دست بررسی است و با انکه مشاور طرح اجرا ان را زیر 5 هکتار عنوان کرده بود اما به دلیل آنکه کارشناسان محیط زیست کشور آن را بالای 5 هکتار عنوان کرده اند این طرح از دست استان خارج شده و در مرحله مطالعاتی و کارشناسی محیط زیست کشور  و شورای عابی معماری و شهرسازی است و چنانچه مشخص شود بالای 5 هکتار است اجرای آن باطل خواهد شد.

وی در رابطه با پروژه بزرگ لوتوس هم گفت: مشکلات اجرای پروژه لوتوس رفع شده و سرمایه گذار در حال گود برداری است و این طرح به عنوان یکی از طرح های بزرگ تجاری و تفریحی شمال کشور محسوب میشود که نقش مهمی در جذب گردشگر دارد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار