شهردار گرگان از تصویب بودجه هزار میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰ شهر گرگان خبر داد.

بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان برای سال ۱۴۰۰ تصویب شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، عبدالرضا دادبود در حاشیه جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: بودجه هزار میلیارد تومانی پیشنهادی شهرداری گرگان در شورای اسلامی شهر گرگان به تصویب رسید.

شهردار گرگان، خاطرنشان کرد: حدود 600 میلیارد تومان از این بودجه به بخش عمرانی و سرمایه‌گذاری اختصاص دارد. در این بودجه به پروژه‌های بزرگ مانند شهربازی مدرن و ادامه ساخت آن توجه خاصی شده است.

وی، افزود: توجه به محلات و رفع مشکلات و معضلات آنها در بخش کالبدی نیز از جمله اولویت‌های این بودجه بوده و برای سال 1400 بر اساس طرحی که شهرداری گرگان مطالعه و نیازمندی‌های محلات سطح شهر را اولویت بندی کرده، پروژه هایی در محلات ایجاد خواهد شد.

به گفته دادبود، در این مطالعه معضلات و مشکلات محلات با اولویت محلات کم برخوردارتر رفع خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: توجه به آسفالت معابر، توسعه شبکه جمع آوری آب‌های سطحی، احیای بافت تاریخی شهر گرگان و همچنین توسعه سرمایه‌گذاری سطح شهر از جمله موارد ویژه پیش بینی شده در بودجه سال 1400 است.

 شهردار گرگان از ارتقای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم از طریق تأمین اعتبار مربوط به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کمکی در راستای توسعه بخش‌های فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم و بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار