شهردار گرگان:

شهردار گرگان با اشاره به فرصت کمتر از چهار ماهه برای تحقق بودجه ۱۰ هزار میلیارد ریالی این شهرداری در سال جاری گفت که از ابتدای امسال تاکنون سه هزار میلیارد ریال معادل ۳۰ درصد این بودجه محقق شده است .

 درصد بودجه ۱۰ هزار میلیارد ریالی شهرداری گرگان محقق نشد

به گزارش گلستان 24، محمدرضا سبطی روز دوشنبه اظهار کرد: با وجود فرصت زمان باقی مانده ‌تا پایان سال تلاش می کنیم حدود هفت هزار میلیارد ریال باقیمانده این بودجه را محقق کنیم .

وی همچنین گفت که شهرداری گرگان حدود سه هزار میلیارد ریالی به پیمانکاران بدهکار است که این تعهدات تا پایان باید پرداخت شود.

شهردار گرگان در ادامه بر ضرورت خدمت رسانی آسان به مردم تاکید کرد و گفت:‌ اصلاح نظام اداری و قوانین دست و پاگیر رایج در شهرداری به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و با حذف برخی کمیته و کمیسیون‌های غیرضرور ، مباحث و پرونده‌های جاری شهرداری و مطالبات مردمی در قالب پیشخوان خدمت به صورت میدانی و مستمر ارائه می شود.

سبطی ادامه داد: برای بهره وری حداکثری از املاک و اراضی متعلق به شهرداری تلاش کردیم تا با بکارگیری چند کارشناس خبره ، گرفتن سند برای املاک شهرداری را با سرعت ادامه دهیم و با ثبت این املاک در سامانه شمیم دست درازی به اموال مردم را قطع کنیم.

شهردار گرگان در ادامه به ۱۲ آذر روز جهانی معلولان اشاره کرد و گفت که استفاده از سرویس‌های اتوبوس درون شهری از امروز به مدت یک هفته برای این افراد رایگان است.

سبطی اظهار داشت: همه اتوبوس های جدید و بازسازی شده ناوگان حمل و نقل عمومی گرگان برای تسهیل تردد معلولان به رمپ مجهز شده اند.

وی بیان کرد: معلولیت واقعیتی زیستی و اجتماعی است که همه جوامع با آن مواجه هستند و وظیفه مسئولان به ویژه مدیران شهری مناسب‌سازی فضاهای شهری و فراهم کردن بستر بهره مندی تمامی گروه های خاص از جمله افراد دارای معلولیت از امکانات و خدمات شهری است.

شهردار گرگان ادامه داد: اگر همه سازمان ها و نهادها وظایف خود را در قبال معلولان به درستی انجام دهند، مشکلات این افراد برطرف شده و با جامعه ای مطلوب برای همه افراد دارای معلولیت روبرو خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار