نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: ظرفیت مدارس برای نسل جدید ظرفیت خوبی است و باید بیش از گذشته در این فضا کار کنیم و طلبه های حاضر در مدارس با زبانی گویا نسل جوان و نوجوان را اقناع کنند.

ظرفیت مدارس برای نسل جدید ظرفیت خوبی است

به گزارش خبرنگارگلستان 24،  آیت ا..نور مفیدی امروز در در جلسه شورای اقامه نماز و شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان که باحضور زنگانه استاندار گلستان و  زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور؛ برگزار شد، اظهار کرد: انسان ارزشمند ترین مخلوق خداست بشرط آنکه دعا همراهش باشد و این دعا عبارتند از ارتباط انسان با ذات اقدس الهی است و این است که به انسان ارزش و منزلت می دهد

وی افزود:  نماز تنها عبادتی که تماماً ارتباط با خداست و باید با استفاده از خانواده، مسجد، مدارس و دانشگاه ها نماز را در جامعه نهادینه کنیم.

نورمفیدی افزود: ظرفیت مدارس برای نسل جدید ظرفیت خوبی است و باید بیش از گذشته در این فضا کار کنیم و طلبه های حاضر در مدارس با زبانی گویا نسل جوان و نوجوان را اقناع کنند.

وی بیان کرد: با توجه به حضور دشمن در فضای مجازی ، فعالیت های هنرمندانه در حوزه نماز و دین در این فضا ضروری است و با زبان متناسب الزامی است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اهداف امام زمان (عج) نجات بشریت است و نباید اجازه داد انحرافات در این مسیر شکل گیرد و باید شرایط عمومی حضور ایشان مهیا شود.

وی افزود: ضروری است دفاع از فلسفه مهدویت منطقی و همراه با سعه صدر باشد.

گفتنی است در این جلسه از پوستر عید بیعت آغاز امامت امام زمان (عج) رونمایی شد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار