مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان:

مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان گفت: مقام، مسوولیت، خانه و آپارتمان همه اعتباری هستند و خیلی از افراد به این بهانه قربانی دنیا شدند.

خیلی افراد با مقام و مسوولیت قربانی دنیا شدند/ آیه یأس خواندن انسان را از دین جدا می‌کند

به گزارش گلستان24؛ حجت‌الاسلام عبدالغفور حاجی نجفی صبح امروز در مراسم هفتگی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان گرگان اظهار کرد: باید به اهل بیت (ع) پناه ببریم تا در برهه‌های مختلف امتحان و آزمایش الهی سربلند بیرون آئیم.

وی با اشاره به اهمیت ماه‌های رجب، شعبان و رمضان تصریح کرد: این سه ماه ویژه برای انسان شدن هستند باید از این فرصت‌ها بهره لازم را بگیریم، ماه شعبان به سرعت در حال سپری شدن است و ماه رمضان را در پیش داریم که باید قدر این ایام را بدانیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه هر کسی باید به اندازه ظرفیت و توان خودش از ماه‌های خوب خدا استفاده کند، افزود: بهانه نکنیم که این ایام برای یک عده خاص است، هر کسی به اندازه توان خود می‌تواند بهره‌های معنوی را ببرد، آیه یأس خواندن انسان را از دین جدا می‌کند.

حاجی نجفی خطاب به مردم با اشاره به اینکه دنبال فضای مجازی و بگو مگوهای دو روز دنیا نباشید، ابراز کرد: عمر، سرمایه غنیمتی است و مورد سوال خداست همیشه در مقابل چیزهای گرانبها مورد سوال قرار می‌گیریم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان گفت: مقام، مسوولیت، خانه و آپارتمان همه اعتباری هستند و خیلی از افراد به این بهانه قربانی دنیا شدند.

وی با بیان اینکه در ماه شعبان و در محل معراج شهدا و هیئت رزمندگان؛ انسان باید از خودش بیشتر مواظبت کند، گفت: در یک جمع عزیز و دوست داشتنی باید از یکدیگر درس بگیریم و در زمینه معنویت گوی سبقت را از هم برباییم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: شعبان ماه امامت است این ماه معروف به خاتم‌الانبیاء است و ماه سراسر خیر و برکت و پیچیده شده در رحمت و رضوان الهی است خوش به حال کسانی که در این ماه زنده‌اند و توشه برمی‌دارند.

حاجی نجفی با اشاره به فرازی از صلوات شعبانیه گفت: ای بشر شما که هر روز بعد از نماز فرازهایی را زمزمه می‌کنید ببینید که چه می‌گویید «اهل بیت (ع)» پایگاهی و پناهگاهی همچون دژ مستحکم هستند و هر جایی که انسان احساس خطر کند ناخودآگاه با جایی که احساس امنیت کند پناه می‌برد، اهل بیت (ع) پناهگاه معنوی هستند.

وی با تاکید بر اینکه وجود امامت برای بشریت رحمت واسعه الهی است، بیان کرد: امامت یکی از نعمت‌های ویژه خداست که برای هدایت بشریت فرستاده شده است در عصر حاضر وجود حضرت مهدی (عج) که هر لحظه باید به این حضرت پناه ببریم و راه آشتی با اهل بیت (ع) داشته باشیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) برای ما کهف الحصین هستند، گفت: کهف به معنای پایگاه محکم و حصین به معنای دژی نفوذناپذیر است اهل بیت (ع) برای ما کهف الحصین و پناه گریختگان هستند.

حاجی نجفی با تاکید بر اینکه باید برای دوری از شیطان درونی و بیرونی به اهل بیت (ع) پناه ببریم، ابراز کرد: دشمن‌ترین دشمن انسان همین نفس اماره است که انسان را بیچاره می‌کند باید نفس عصاینگر را کنترل کنیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار