رئیس سازمان آتش‌نشانی گرگان:

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: اکنون بسیاری از مدارس این شهر فاقد ایمنی حریق هستند و تنها سه مدرسه دولتی شهر گرگان از ایمنی حریق برخوردار هستند.

بسیاری از مدارس گرگان فاقد ایمنی حریق هستند

به گزارش گلستان 24، موسی‌الرضا صفری امروز در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت روز «آتش‌نشانی و ایمنی» برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان گرگان دارای ۷ ایستگاه آتش‌نشانی است که به زودی هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه کاشانی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار تندیس آتش نشانی در چهار راه شهید رجایی گرگان نصب می‌شود، افزود: این تندیس به پاس قدردانی از زحمات آتش نشانان نصب می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۵ نیرو با ما در حال همکاری هستند، گفت: از این تعداد ۹۰ نفر نیروی عملیاتی سازمان هستند و مابقی به صورت ستادی فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر کار گزینش و دیگر مراحل اداری برای ۲۷ نفر به پایان رسیده که این افراد هم تا یک ماه آینده به جمع پرسنل ما اضافه خواهند شد.

صفری در خصوص وضعیت ایمنی حریق در شهر گرگان، اظهار کرد: اکنون بسیار ی از مدارس این شهر فاقد ایمنی حریق هستند و تنها سه مدرسه دولتی شهر گرگان از ایمنی حریق برخوردار هستند.

پاساژ بازار امام یکی از پلاسکوهای گرگان است

وی خاطرنشان کرد: موضوع ایمنی حریق در تمامی بیمارستان‌ها به غیر از بیمارستان مسعود، ادارات شهرستانی به غیر از ادارات کل، مجتمع‌های درمانی، مساجد، پاساژها و مجتمع‌های تجاری گرگان رعایت نشده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با بیان اینکه یکی از پلاسکوهای گرگان بازار امام است، گفت: به دلیل نا ایمن بودن این پاساژ چند باری هم دادگستری ورود کرد اما تا کنون نتیجه‌ای حاصل نشد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر تمامی آسانسورهای گرگان قرار داد سرویس نگهداری ندارند که این خود بار عملیات ما را اضافه می‌کند.

۵۰ درصد از تماس‌ها مزاحم تلفنی هستند

صفری ادامه داد: خرید یک دستگاه نردبان مدرن به مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های این سازمان بود که به شهرداری گرگان ارجاع داده شد و مورد موافقت قرار گرفت اما در صحن شورای شهر گرگان رأی نیاورد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی گرگان طی ۱۰ سال اخیر هیچ اعتبار دولتی نداشته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با بیان اینکه روزانه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ تماس با آتش‌نشانی گرگان بر قرار می‌شود، گفت: ۵۰ درصد از این تماس‌ها مزاحمت تلفنی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار