معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت:هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی بستری مناسب برای تولید عمل صالح هستند.

هیأت‌های مذهبی بستری مناسب برای تولید عمل صالح هستند

به گزارش گلستان 24، سیدعلی مهاجر، شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از هیأت‌های مذهبی گلستان اظهار کرد: اگر چه دشمن سعی می‌کند مردم را به سمت نا امیدی سوق دهد اما ما وظیفه داریم آنها را امیدوار کنیم و نکات مثبت جامعه و نظام را یادآوری کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: افرادی که بستر پیاده روی برای زائران حرم علی ابن موسی الرضا را فراهم می‌کنند قطعاً از ثواب بیشتری و صدقه جاریه بهره مند می‌شوند.

مهاجر اظهار کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات باید رقابتی باشد و در فضای سالم انجام شود و این اعتماد به مردم داده می‌شود که رأی آنها نزد ما امانت است و آن را حق ناس می‌دانیم.

وی وجود امام جمعه، مداح و هیأت‌های مذهبی را یک ظرفیت برای جامعه ایران اسلامی دانست و افزود: شما باید واقعیت‌ها را آشکار سازی کنید. گلایه مند هستیم از افرادی که نقطه مثبت را می‌بینند اما آن را انعکاس نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در حادثه غزه رژیم صهیونیستی سیلی سختی خورد اما در حال مظلوم نمایی است و تریبون‌های خارجی هم در حال کمک کردن به آن هستند، افزود: اکنون ما در حال جنگ نامتقارن هستیم چراکه در فضای مجازی جای شهید با جلاد زمانه عوض شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان انتخابات را یک رزمایش بزرگ سیاسی دانست و گفت: در ۱۱ اسفند امسال مردم غیور ایران اسلامی با حضور و مشارکت خود در انتخابات سیلی بزرگی به دشمن خواهند زد و با هوشیاری، تمام توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار