محمد محمدخانی:

جبهه استکبار جهانی همواره برای انتخابات ما برنامه دارد. آنها برای هر انتخابات از چندین سال قبل برنامه ریزی می کنند تا از آنجایی که نتوانسته اند از بیرون به کشور وارد شوند، از داخل کشور نفوذ کنند.

انتخابات در کشور ما به منزله یک عملیات است

محمد محمدخانی، فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با بیان این که برای ما هر انتخابات به منزله یک عملیات است، بیان داشت: جبهه استکبار جهانی همواره برای انتخابات ما برنامه دارد. آنها برای هر انتخابات از چندین سال قبل برنامه ریزی می کنند تا از آنجایی که نتوانسته اند از بیرون به کشور وارد شوند، از داخل کشور نفوذ کنند. سعی می کنند نیروهایی به جای نیروهای انقلابی و ارزشی وارد عرصه شوند که نسبت به آرمان های انقلاب بی تفاوت تر باشند.

 

محمد محمدخانی انتخابات

 

وی افزود: به همین دلیل است که انتخابات در کشور ما بسیار اهمیت دارد. امام راحل(ره) هم بسیار تاکید داشتند که مردم با هر گرایشی که دارند در انتخابات ورود پیدا کنند. اخیرأ هم مقام معظم رهبری فرمودند" اگر کسی مرا قبول ندارد به این منزله نیست که نظام را قبول ندارد، انتخابات برای کلیه نظام است".

محمدخانی با اعتقاد به این که انقلابی و ارزشی بودن افراد، و ایثار آن ها ملاک بسیار مهمی است، ادامه داد: ایثارگری نه به این معنا که در جبهه های جنگ حضور داشته باشد، بلکه به این معنا که فرد از خودش گذشته و در صدد خدمت به مردم باشد.

توجه به سلامت اخلاقی، نفس و مالی افراد و ملاک قرار دادن سخنان معظم له به عنوان شاخص اصلی، می تواند سد محکمی در مقابل توطئه های دشمن بوده و راه نفوذ او را در کشور ببندد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار