مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان گفت: طرح آموزش به اقشار آسیب پذیر جامعه در راستای سند تحول مهارت در کشور در استان گلستان اجرایی می‌شود.

طرح آموزش به اقشار آسیب‌پذیر جامعه در گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان 24، ابوالفضل تیرانداز  اظهار داشت: در سند تحول مهارت در کشور آماده توزیع متوازن و ارائه خدمات و آموزش های مهارتی در سراسر استان گلستان هستیم که در همین راستا در این هفته سالن چندمنظوره مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان آزادشهر افتتاح شده است.

وی افزود: طرح آموزش به اقشار آسیب‌پذیر جامعه نیز در راستای سند تحول مهارت است که در این راستا همکاری و رایزنی‌های لازم با اداره های بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل زندان‌های استان گلستان انجام شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان تصریح کرد: تجهیزات کارگاهی و راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی در مناطق مختلف استان گلستان نیز در این راستا در دستور کار آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان است.

تیرانداز افزود: سالن چندمنظوره مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان آزادشهر در زمینی به مساحت 540 مترمربع و با اعتبار بیش از 2 میلیارد ریال ساخته شده است.

وی همچنین تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس را از بخش‌های دیگر این طرح در استان گلستان دانست و تصریح کرد: 126 مربی حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای استان گلستان ساماندهی خواهند شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان افزود: آزمون اولیه از این افراد گرفته شده و در این ماه مصاحبه از این افراد انجام خواهد شد.

وی گفت: در دنیای جدید بی‌سوادی نوین تحت عنوان بی‌سوادی مهارتی نمود ظاهری پیدا کرده است، به مفهوم اینکه هر کس دانش مهارت را با دانش تئوری، علمی و آکادمیک تلفیق نکند در بازار کسب و کار حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار