معلمان نهضتی شهرستان‌های مینودشت و گالیکش در دیدار با عبدالکریم رجبی نماینده مردم شریف شرق استان در مجلس شورای اسلامی از بلاتکلیفی خود گلایه کردند.

گلایه معلمان نهضتی گالیکش و مینودشت / هستیم، اما دیده نمی‌شویم!! + تصاویر

به گزارش گلستان 24 معلمان نهضتی شهرستان‌های مینودشت و گالیکش در دیدار با عبدالکریم رجبی نماینده مردم شریف شرق استان در مجلس شورای اسلامی از بلاتکلیفی خود گلایه کردند و خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

مدرسان نهضتی در این دیدار گفتند: سال‌هاست که 98 / 19 درصد از حقوق ما را به‌عنوان حق بیمه کسر می‌کنند اما درواقع بیمه نیستیم و دفترچه‌ای هم تاکنون برایمان صادر نشده است. درصورتی‌که طبق قانون باید 5 درصد از حقوق ما به‌عنوان مالیات کم شود اما شرکت طرف قرارداد 10 درصد از حقوق ما را تحت این عنوان کسر می‌کند.

آن‌ها در ادامه گفتند: شرکتی که به ما حقوق می‌دهد 10 الی 15 درصد از حقوق ما را برای خودش برمی‌دارد و درنهایت حقوق 7 میلیون ریالی ما می‌شود 3 میلیون و 360 هزار ریال که همین مبلغ را هم بعضاً بعد از حدود 6 ماه برایمان واریز می‌کنند!!

نماینده این جمع تصریح کرد: اداره کل آموزش‌وپرورش هم حقوق ما را با تأخیر 25 روزه پرداخت می‌کند و در جواب تماس‌های ما می‌گویند حق زنگ زدن به ما را ندارید و باید از طریق آموزش‌وپرورش شهرستان پیگیر باشید.

به گفته نماینده این جمع ما هستیم اما دیده نمی‌شویم؛ حتی روز معلم کسی از ما تقدیر نمی‌کند.

وی افزود: خواهش ما این است در مجلس پیگیر باشید تا استخدامی ویژه‌ای برای ما قائل شوند. سن تعدادی از ما از استخدامی‌ها هم گذشته است و مسئولین هیچ راه‌حلی به ما نشان نمی‌دهند.

رجبی نماینده شهرستان‌های شرقی استان گلستان در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار گفت: نهضت یک‌نهاد مستقل از وزارت آموزش‌وپرورش است.

وی تصریح کرد: فعلاً هیچ قولی نمی‌توانم به شما دهم؛ مستندات خود را بیاورید تا بتوانم پیگیری‌های لازم را انجام دهم.

در پایان این جلسه مقرر شد یکی از حاضران به نمایندگی از جمع حاضر مستندات را در اختیار رجبی قرار دهد تا پیگیری‌های لازم از سوی دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان انجام شود.

nilkooh257 1

nilkooh257 1

nilkooh257 1

nilkooh257 1

nilkooh257 1

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار