رئیس بنیاد نخبگان استان گلستان تاکید کرد

رئیس بنیاد نخبگان استان گلستان در دیدار با آزادگان سرافراز گلستانی نسبت به بهره‎گیری از نخبگان آزاده و ایثارگر گلستان تاکید کرد.

لزوم بهره‎گیری از نخبگان آزاده و ایثارگر گلستان

به گزارش گلستان24، علیرضا خواجه‌شاه‌کوهی امشب در دیدار با آزادگان سرآمد استان گلستان اظهار کرد: در کشور اگر پژوهش به درستی صورت بگیرد امکان افزایش اشتغال وجود دارد.

لزوم بهره‎گیری از نخبگان آزاده و ایثارگر گلستان

وی با بیان اینکه امروز همه باید به دنبال کارآفرینی باشند، تصریح کرد: اگر از ابتدا دوران جوانی نسبت به ایجاد اشتغال برای جوانان اهتمام داشته باشیم مشکلات اشتغال تا حدی قابل حل خواهد شد.

دولت با ارائه تسهیلات بانکی از مشاغل دانش‌بنیان حمایت می‎کند

رئیس بنیاد نخبگان استان گلستان با بیان اینکه با نشستن و انتظار کشیدن اشتغال فراهم نمی‎شود، افزود: دولت در زمینه راه‎اندازی شرکت‎های دانش‎بنیان اعتبار خوبی را قائل شده و با ارائه تسهیلات بانکی از مشاغل دانش‌بنیان حمایت می‎کند.

خواجه‎شاه‌کوهی بیان داشت: امروز کشور به سمتی پیش می‎رود که ثبت و راه‎اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان کار چندان سختی نیست و بیشترین بخش ریسک و خطر ایجاد اشتغال بر دوش دولت قرار داده شده است.

وی ابراز داشت: جوانان می‎توانند با آشنایی به شرکت‎های دانش‎بنیان و درک درست از فضای اقتصادی کشور در زمینه‎های مختلف اشتغال ایجاد کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان گلستان افزود: آزادگان در مشقت و سختی‎های دوران دفاع مقدس با وجود تحمل مشکلات فراوان دوران اسارت دست از تلاش بر نداشتند و توانسته‎اند در عرصه‎های مختلف، امروز به جایگاه بالایی علمی برسند.

خواجه‎شاه‌کوهی به لزوم بهره‎گیری از نخبگان آزاده و ایثارگر اشاره کرد و یادآور شد: در بین جامعه ایثارگران و آزادگان نخبگان زیادی وجود دارد و ما باید بتوانیم از توانمندی این عزیزان بهره‎برداری کنیم.

در این دیدار از تعدادی از آزادگان سرافراز گلستانی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

آخرین اخبار