معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان:

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: توسعه سرمایه‎گذاری‎های بخش گردشگری در جزیره آشورآده، استان گلستان و شهرستان بندرترکمن را از بن‎بست خارج می‎کند.

توسعه «آشورآده» گلستان و بندرترکمن را از بن‎بست خارج می‎کند

به گزارش گلستان24، محمود ربیعی ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‎های هفته دولت در شهرستان بندرترکمن با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: با بررسی اثرات شهادت شهیدان رجایی و باهنر به این نکته مهم می‎رسیم که طراحان و کسانی که چنین ترورها و آدم‎کشی را به راه انداخته بودند چیزی جز بدنامی برای آنها باقی نماند و در مقابل کسانی که برای خدا خدمت و در راه او شهید شدند، یاد و نام‌شان برای همیشه ماندگار شده است.

توسعه «آشورآده» گلستان و بندرترکمن را از بن‎بست خارج می‎کند

وی تصریح کرد: هفته دولت بهترین فرصت به تعبیر و سفارش امام راحل و مقام معظم رهبری برای ارائه گزارش فعالیت‎های دولت‌مردان و مسئولان به مردم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان گفت: اگر چه لازم است هر روز کارهایی که در سطح جامعه انجام می‎شود را برای مردم بازگو کرد تا آنان از نزدیک اثرات آن را لمس کنند.

ایران اسلامی از اقتدار و ثبات بالایی در عرصه بین‎المللی برخوردار است

ربیعی ادامه داد: در حال حاضر به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش‎ صادقانه دولت‌مردان، ایران اسلامی از اقتدار و ثبات بالایی در عرصه بین‎المللی برخوردار است.

وی اضافه کرد: حجم پروژه‎هایی که در هفته دولت امسال در شهرستان بندرترکمن افتتاح و به بهره‎برداری ‎رسید نشان از تحرک و تلاش مناسب مدیران این شهرستان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: شهرستان بندرترکمن مشکلات زیادی دارد و از کمبود امکانات زیرساختی رنج می‎برد ولی نقطه اتکای این شهرستان استعدادهای نهفته و بالقوه‎ای است که در صورت بالفعل شدن باعث تحول هم در سطح این شهرستان و هم در سطح استان گلستان خواهد شد.

جزیره «آشورآده» می‎تواند قطب و هدف گردشگری مسافران داخلی و خارجی شود

وی جزیره «آشورآده» را یکی از نقطه‎های پیشرفت این شهرستان و استان خواند و یادآور شد: جزیره «آشورآده» تنها جزیره دریای خزر در استان‎های شمالی کشور و حتی کشورهای حاشیه دریای خزر است که می‎تواند قطب و هدف گردشگری مسافران داخلی و خارجی شود.

ربیعی افزود: جزیره «آشورآده» با توجه به نزدیکی و قرار گرفتن مسیر تردد زائران امام هشتم (ع) در مشهد مقدس و نزدیکی به پایتخت بهتر از جزیره‎های تفریحی جنوب کشور مبدل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با بیان اینکه نگاه دولت و شخص دکتر روحانی و هیئت دولت به توسعه این جزیره مثبت است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حل مشکلاتی که برای این جزیره به وجود آمد و انجام سرمایه‎گذاری‎هایی در بخش گردشگری، استان گلستان و این شهرستان را متحول و از بن‎بست خارج کند.

وی با اشاره به نتیجه مذاکره هسته‎ای ایران با غرب گفت: خوشبختانه چه موافقان و چه مخالفان اذعان دارند که ایران با شش کشور قدرتمند جهانی وارد مذاکره شد و هم اکنون نیز کشورهای غربی و دیگر کشورهای جهان برای رسیدن به بازار ایران و سرمایه‎گذاری لحظه‎شماری می‎کنند.

ربیعی افزود: اینکه ایران بعد از 36 سال امن‎ترین کشور منطقه با وجود خطر گسترش روزافزون تروریسم در همسایگی ایران، مقتدرترین و باثبات‎ترین کشور لقب گرفته است و نظرات ایران در کشور عراق، یمن، سوریه، لبنان، فلسطین و ... نفوذ کرده و آشکارا اعتراف می‎کنند که بدون نظر ایران کاری نمی‎شود انجام داد نشان از مدیریت و همدلی مردم و مسئولان است.

وی اظهار کرد: باید این افتخارات را به مردم گفت اگر چه مردم ما زرنگ‎تر از این هستند که از اقتدار کشور بی‎اطلاع باشند ولی باید به مردم گفت که اگر می‎خواهیم زندگی بهتری داشته باشیم باید بیعت مجدد و اراده بیشتری برای همکاری و همدلی برای حداکثر بهره‎گیری از زمان پساتحریم با حفظ همه اون افتخارات و اقتدار داشته باشیم.

دستگاه‎های اجرایی آماده اجرای طرح‎های زیربنایی و زیرساختی باشند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان گفت: قطعا با بازشدن و انعقاد قراردادهای جدید با کشورهای جهان، شرایط اقتصادی خانوارهای ایرانی بهتر خواهد شد.

ربیعی همچنین تاکید کرد: مطمئنا اعتبارات عمرانی در سال‎های آینده بهتر خواهد شد لذا دستگاه‎های اجرایی باید آماده اجرای طرح‎های زیربنایی و زیرساختی برای بخش‎های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی و گردشگری در سطح استان باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم با افزایش سرمایه‎گذاری بخش خصوصی و حل موضوعات مهم و استراتژیک همچون بندر و جزیره آشورآده برای شهرستان بندرترکمن در سال آینده در هفته دولت گزارشات بهتر و بزرگ‌تری برای مردم این شهرستان به ارمغان بیاوریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان گفت: دولت موظف است به مردم خدمات بدهد و در این راه با بهبود مسیر حرکت بخش خصوصی، برای رونق اقتصادی و فراهم کردن امنیت سرمایه‎گذاران، رفع مشکلات اقتصادی جامعه و ایجاد اشتغال را بیش از گذشته فراهم سازد.

ارسال نظر

آخرین اخبار