حواشی خواندنی جشن ازدواج 20 زوج جوان در کلاله:

مراسم جشن ازدواج 20 زوج جوان کلاله ای که توسط آبشار عاطفه ها برگزار شد، دارای حواشی جالبی بود که خواندن آن خالی از لطف نیست.

از تحت فشار قراردادن نماینده مجلس تا سوت و کفو هورای قارنلی برای کاندیدای احتمالی + تصاویر

 به گزارش گلستان 24، این جشن که توسط موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه های کلاله که توسط چند خانم مدیریت می شود، برگزار شد؛ مراسمی که دارای مهمان های ویژه ای همچون معاون استاندار، مشاور مدیرکل و ... بود.

جشن از ساعت 16 روز شنبه 7 مرداد آغاز شد و از جمله حضار مهم آن ربیعی معاون استاندار گلستان بود.

باید متذکر شویم که این جشن یک مجری توانا نیز داشت که در زمینه جمع آوری هدایا نقدی و غیر نقدی از مسئولین برای موسسه گویا آموزش دیده بود و با زبان چرب و نرمش مسئولین را وادار به پرداخت کمک به این موسسه می کرد.

مجری که می دانست ربیعی دقایقی مهمان این جمع خواهد بود، توانست مبلغ 500 هزار تومان از وی جهت کمک به خیریه بگیرد و لحظاتی بعد معاون استاندار با هیات همراه خود جهت افتتاح پروژه های شهرستان کلاله، سالن را ترک کرد.

دقایقی بعد شاهد هنرنمایی گروه رقص سنتی کردی(خراسان) بودیم و این گروه با هنرنمایی خود باعث شادی حضار شدند.

پس از دقایقی بعد دومین مهمان ویژه ای این جشن، مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد سالن شد و در ردیف جلوی سن نشست و وی نیز در تیر رس مجری قرار گرفت و مجری توانا توانست قول 500 هزار تومان از مشاور مدیرکل بگیرد.

در خلال این جشن مسابقاتی برگزار شد که بیشتر آن توسط عروس و دامادهای جوان اجرا می شد و اولین مسابقه، مسابقه خوانندگی بود که دامادها با یک آهنگ لب زنی(پلی بک) می کردند و مجری 5 داماد را دعوت به شرکت در این مسابقه کرد که ابتدا شخصی بنام محسن داوطلبانه حاضر شد و ادعای خواندن بدون پلی بک داشت و پس از وی چند داماد دیگر به اصرار و پافشاری مجری بر روس سن حاضر شدند و شروع به خواندن کردند.

اما قبل از شروع خوانندگی این افراد، هدایای نقدی دامادهای شرکت کننده در مسابقه نیز از حضار و خیرین جمع آوری شد(بازم مجری!!!) برخی 50 هزاری دادند و برخی نیز جوگیر شدند و قول مبالغ 300 هزارتومانی به شرط پرداخت در ماه دیگر را دادند.

بگذریم، تمامی دامادها پس از اجرای خوانندگی، هدایای نقدی 50 هزار تومانی دریافت کردند.

تا یادمان نرفته باید یادآور شویم که عبدالکریم رجبی نماینده 4 شهرستان شرق استان گلستان با همراهی ویژه نورالله مرادی معاون فرماندار کلاله وارد سالن جشن شد.

بالاخره ما نفهمیدیم نورالله مرادی معاون فرماندار کلاله است یا معاون، مدیر اجرایی، مدیرمالی، مشاور، یا برنامه ریز رجبی؟؟؟!!!

در زمانی که معاون استاندار در منطقه حضور دارد و در حال افتتاح پروژه های هفته دولت در منطقه است، چه لزومی دارد که معاون فرماندار اسکورت نماینده باشد.( مگر غیر از این است که در ایام تبلیغات کاندیدهای احتمالی مجلس شورای اسلامی هستیم و نباید وزارتی ها نقشی در تبلیغات این افراد نداشته باشند؟)

چهره پر استرس رجبی که از قبل 500 هزار تومان برای این جشن آماده کرده بود مورد توجه مجری قرار گرفت و وی با حضور بر روی سن تصمیم سختی گرفت.در ابتدا رجبی به خیال اینکه مسئول آبشار عاطفه ها احتمالا مبلغ مناسبی برای کمک به خیریه در نظر خواهد گرفت، گفت هر چه مسئول آبشار عاطفه ها بگوید کمک می کنیم و خانم نوریزاده به پیشنهاد بانوان دیگر پیشنهاد تهیه جهیزیه 10 زوج که مبلغی نزدیک بر 30 میلیون تومان برای رجبی خرج دربر می داشت را داد.

رجبی در حال تصمیم گیری

نماینده با شنیدن این پیشنهاد در موجی از سردرگمی قرار گرفت، از طرفی خودش پیشنهاد اعلام میزان هدیه را از سوی مسئول خیریه داده بود و از سویی با برآوردهای خود فهمیده بود که ....

بالاخره با هزار چانه زنی مجری و حضار، رجبی قول کمک یک میلیون تومانی به 10 زوج را داد که در مجموع 10 میلین تومان می شد(آقای رجبی مرد سرش بره، قولش نمیره و ما پیگیر کمک شما خواهیم بود).

تحت فشار قرار دادن رجبی، برای مسئول خیریه دارای حواشی ای هم بود که در اینجا به آن نمی پردازیم.

نوبت اجرای قارنلی رسید و وی نیز طی دو مرحله به اجرای برنامه خود پرداخت اما نکته قابل توجه اجرای این هنرمند توجه ویژه وی به یکی از مهمانان استانی که در ابتدای بحث ذکر کردیم، بود که این مهمان طبق شنیده ها کاندید احتمالی مجلس شورای اسلامی در شرق استان گلستان نیز است( با توجه به اینکه خود وی نیز می داند مصلحت نیست که ورود پیدا کند و ورود وی به منزله انتقام سیاسی است.).

گفتیم توجه ویژه قارنلی به این فرد قابل توجه بود، چرا که قارنلی یک آقای ... می گفت و هزاران آقای ... از زبانش لبریز می شد و خواسته یا ناخواسته موجبات تبلیغات این فرد را با اقدامات خود فراهم کرد(با توجه به اینکه طبق شنیده ها از این فرد در تریبون به عنوان نماینده یاد شده!!! ).

قارنلی نیز مانند مجری اصلی برنامه از یکی از هتل داران شهر آزاد شهر قول پرداخت هزینه مسافرت شهرهای ساحلی را برای دو زوج گرفت و پس از آن قول اهدای 10 پتوی دو نفره را نیز از شورای شهرو شهرداری گرفت(شهردار کلاله با وجود دغدغه تامین 500 میلیون تومان برای اجرای فاز دوم آسفالت شهر کلاله با اصرار قارنلی این وعده را داد اما ما از عملی شدن این وعده ها خبری نداریم).

حواشی خواندنی جشن ازدواج 20 زوج جوان در کلاله

پس از اجرای بخش اول برنامه قارنلی، نوبت به اجرای موسیقی سنتی ترکمنی شد و با اجرای آن، رجبی و همراهانش از جمله معاون فرماندار از سالن خارج شدند.

با رفتن رجبی عرصه برای برخی اقدامات مهیا شد و قارنلی با روی سن آمدن ارادت خاص خود به کاندیدای احتمالی را نشان داد و در اقدامی جالب از کاندید احتمالی در خواست بلند شدن از روی صندلی کرد تا حضار وی را بشناسند شاید در نگاه حضار این یک اقدام عادی محسوب شود ولی کمی عمیق تر به این اقدام نگاه کنیم، از نگاه ما این اقدام یک اقدام برنامه ریزی شده در راستای... بود.

این مراسم با اهدای یک جلد کلام الله مجید به زوج های جوان به پایان رسید.

گفتنی است که عاملین اجرای این جشن از این اتفاقات و پشت پرده های آن اطلاعی نداشتند و هر یک به دنبال مهیا کردن برنامه های جشن بودند و هدف سایت زیر سوال بردن اقدام خداپسندانه انها نیست و این سایت به نوبه خود از دست اندرکاران این خیریه جهت سروسامان دادن این 20 زوج تشکرمی کند.

انتهای پیام/کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار