سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان:

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه تغییر شهردار به صلاح شهر و شهروندان نیست، گفت: شهردار گرگان با توجه به نظر اکثریت اعضای شورا ماندنی است.

شهردار گرگان ماندنی است/ طرح جامع ناهارخوران و النگدره تصویب می‎شود

 به گزارش گلستان 24،  ناصر گرزین  در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اعضای شورای چهارم از شهردار گرگان حمایت می‎کنند تا روند توسعه شهری و طوفان فعالیت‎های عمرانی تداوم یابد تا در پایان عمر چهارساله این دوره شاهد اتفاقات خوشایند باشیم.

شهردار گرگان ماندنی است

وی تصریح کرد: هیچ‎یک از اعضای شورا بحث برکنار شدن شهردار گرگان را ندارند ما تا زمانی که شهردار نسبت به سلامت و صداقت در کار دغدغه دارد حمایت می‎کنیم، شهردار گرگان در عملکرد خود نشان داده که در ابعاد مختلف می‎خواهد کار کند البته بحث‎های انتقادی و نظارتی بر فعالیت شهردار حق شوراست.

برداشتن شهردار گرگان نوعی خودزنی است

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان افزود: گرگان از شهردار توانمندی برخوردار است شورای چهارم دو سال مفید دیگر برای فعالیت دارد لذا در این شرایط برداشتن شهردار گرگان نوعی خودزنی است، حسین صادقلو یکی از افتخارات این شهر محسوب می‎شود و جزو نادرترین شهرداران کشور است.

گرزین با اشاره به اینکه سه‎شنبه تا پنج‎شنبه این هفته نسبت به انتخابات هیئت ‎رئیسه شورای شهر چهارم رای‎گیری می‎شود، گفت: دغدغه شورا این است که اعضای 13 نفره در مسائل شورایی دخیل باشند جدا کردن و خط کشیدن به شورا و مردم آسیب وارد می‎کند.

وی با بیان اینکه فرقی نمی‎کند چه کسی رئیس شورای اسلامی شهر گرگان شود، اظهار کرد: هدف ما توسعه همه جانبه شهر گرگان است، وفاق شورا و شهرداری باید برای ارائه خدمات مطلوب به مردم باشد اگر غیر از این باشد مردم مطالبه می‎کنند دیگر نمی‎توان مطالبه‎گری را از مردم حذف کرد و با شرایطی که به وجود آمده نمی‎تواند شهرداری روی کار آید که نتواند مطالبات مردم را پاسخ گوید.

130 پروژه عمرانی اکنون در شهر گرگان در حال اجراست

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان بر لزوم تدوین سند چشم‎انداز فرهنگی جامع تاکید کرد و از فقدان سند جامع فرهنگی خبر داد و گفت: در سال جدید نسبت به تدوین این سند در شهر گرگان اقدام می‎شود تا حرکت فرهنگی به صورت هدفمند و مشخص پیش برود.

گرزین با بیان اینکه 130 پروژه عمرانی اکنون در شهر گرگان در حال اجراست، خاطرنشان کرد: دو خانه فرهنگ با یک میلیارد بودجه فرهنگی به بهره‎برداری رسید، 3 میلیارد تومان در بخش ورزشی هزینه می‎شود اما به دلیل اینکه سند مشخصی برای آن تدوین شده اجرای این فعالیت‎ها دیده نمی‎شود.

وی از اجرای طرح مطالعه جامع ترافیکی خبر داد و گفت: در اجرای تقاطع غیرهمسطح شهرستان گرگان مطالعات ترافیکی انجام شده و نتایج مطلوب آن به نفع شهروندان خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه طرح جامع ناهارخوران و النگدره تصویب می‎شود، گفت: پروژه تله‎کابین شهر گرگان سال‌هاست که بر زمین مانده و عملیاتی نشده است طرحی که در شورای سوم در حد حرف ماند و اکنون در حال به ثمر رسیدن است، هفته آینده طرح جامع ناهارخوران و النگدره با حضور رئیس جنگل‌داری کشور به تصویب می‎رسد.

ارسال نظر

آخرین اخبار