چه کسی مقصر است ؟

نزدیک به یک ماه از مراسم روز خبرنگار که 17 مرداد در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شده ، می گذرد اما هنوز کارت هدیه های این مراسم که توسط استانداری داده شده بوده ، شارژ نشده است .

کارت هدیه های مراسم روز خبرنگار شارژ نشد ! / پاسکاری یک ماهه ارشاد و استانداری گلستان

 به گزارش گلستان 24، مراسم روز خبرنگار امسال که توسط ارشاد گلستان و استانداری برگزار شد یکی از عجیب ترین و تاریخی ترین مراسماتی بود که برای همیشه در اذهان ماندگار خبرنگاران که خود سوابق دیگر مدیران را بایگانی می کنند ، جاودان ماند.

کارت هدیه های مراسم روز خبرنگار

گفته می شود بعد از یک ماه هنوز کارت هدیه 50 هزارتومانی که به منسابت روز خبرنگار به اصحاب رسانه استان گلستان داده شده بود ، شارژ نشده و همچنان استانداری گلستان و ارشاد توپ را در زمین یکدیگر می اندازند.

این در حالی بود که در روزهای قبل تعدادی از خبرنگاران از جمع آوری این کارتها و تحویل آن به استانداری خبر دادند . برخی دیگر از خبرنگاران نیز قصد داشتند برنامه های هفته دولت را به نشانه اعتراض پوشش ندهند و دیگر در میادین خبری ظاهر نشوند.

این اقدامات باعث شد تا علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و رئیس شورای اطلاع رسانی استان در حضور خبرنگاران از اتفاق حادث  شده عذرخواهی کند و خبرنگاران را به خویشتنداری و تحمل دعوت کند.

این اولین باری است که در تاریخ استان گلستان یک مقام ارشد استانداری بابت این نوع رفتار از خبرنگاران عذرخواهی می کند و این امر ، ناشی از شهامت و جسارت این مقام مسئول است در حالیکه هنوز بجز طهماسبی هیچ مقام مسئول دیگر یاز این بابت عذرخواهی نکرده است .

به هر حال تقریبا یک ماه از مراسم روز خبرنگار در استان می گذرد ، مراسمی که عصر شنبه 17 مرداد ماه 94 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و در آن استاندار گلستان طی سخنانی از تکریم قشر خبرنگار سخن راند اما هنوز کارت هدیه های این قشر زحمتکش هنوز شارژ نشده است .

از سوی دیگر گفته می شود تعدادی از خبرنگاران باسابقه به دنبال طرحی هستند که درسال آینده فقط از خبرنگاران فعال و برتر طی یک رقابت جشنواره ای تجلیل شود تا چهره خبرنگاران واقعی از خبرنگارنماهایی که هزینه سنگینی را روی دوش دولت گذاشته اند ، مشخص شود.

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار