فرماندار گرگان گفت: با توجه به مسایل به وجود آمده در شورای شهر از دو طرف اختلاف انتظار داریم حواشی را کنار بگذارند و در جهت رضایت مردم حرکت و تلاش کنند.

فرماندار گرگان: طرفین اختلاف در شورای شهر در جهت رضایتمندی مردم حرکت کنند

 به گزارش گلستان 24، یحیی خاکی پس از تشکیل نشدن دو جلسه انتخابات هیات رییسه دوره سوم شورای شهر گرگان، روز یکشنبه با فراخواندن اعضای شورای شهر به فرمانداری در جمع آنان افزود: ما تاکید بر تعامل دو سویه را منطق روابط شورا و شهرداری می دانیم. 

 اختلاف در شورای شهر گرگان
 

وی اظهار کرد: نگاه مردم بستگی به این دارد که ما چگونه رفتار می کنیم و بر اساس این رفتارها مردم ما را ارزیابی می کنند. 
وی خاطرنشان کرد: هر فردی که رییس دوره سوم شود برای ما محترم است و ما به عنوان مجریان قانون آماده همکاری هستیم. 
خاکی با بیان این که استفاده از ظرفیت های قانونی باید در جهت حل مشکلات مردم باشد ابراز امیدواری کرد: دوره سوم شورای چهارم در جهت ساخت گرگانی مدرن هماهنگ عمل کند. 
وی شورا را نهادی مدنی و اساسی و حلقه واسط بین مردم و مدیران دانست و با بیان این که شورا ضرورتی انکارناپذیر است تصریح کرد: نهاد شورا برای ما مهم است و همه تصمیمات شهری که از سوی شورا مصوب و از سوی شهردار اجرا می شود مورد توجه و ارزیابی مردم قرار می گیرد. 
وی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود که کارها با تکیه بر قانون باشد و رعایت موازین قانونی می تواند فعالیت ها را مقبول مردم کند. 
فرماندار گرگان با اشاره به برگزار نشدن دو جلسه انتخاب هیات رییسه گفت: ما بر اساس قانون در اولین فرصت با دعوت از اعضای شورا انتخابات را برگزار می کنیم تا خللی در روند کارهای مردم و توسعه شهری پیش نیاید. 
فرماندار گرگان با اشاره به این که ضعف در همه جا وجود دارد ادامه داد: با این حال همه باید مسایل حاشیه ای را کنار بگذارند و طوری گام بردارند که رضایت مردم را به همراه داشته باشد. 
وی تاکید کرد: بر اساس قانون، در انتخابات هر فرد اختیار رای به کاندیدای مورد نظر خود را دارد اما باید شورایی منسجم، هماهنگ و با نگاهی نو و جدید در جهت توسعه گرگان داشته باشیم. 
فرماندار گرگان در پاسخ به سوال اعضای شورای شهر مبنی بر این که تا برگزاری انتخابات روند امور اداری به چه صورت خواهد بود گفت: تمامی 11 عضو حاضر در جلسه تنها به عنوان عضو شورا می توانند امور مردم را انجام دهند اما امور اداری با عناوین رییس، اعضای هیات رییسه و کمیسیون ها ملغی است. 
فرماندار گرگان در حاشیه این جلسه در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر این که انتخابات هیات رییسه دوره سوم کی برگزار می شود گفت: سعی خواهیم کرد تا قبل از بیستم شهریور این انتخابات برگزار شود. 
از 13 عضو شورای شهر گرگان 11 عضو در جلسه امروز حضور داشتند.

ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار