اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گلستان در آستانه بازگشایی مدارس، محصولات تولید داخلی و مطابق با فرهنگ ایرانی- اسلامی را در حسینیه اتحادیه به معرض فروش گذاشت.

عرضه لوازم التحریر ایرانی- اسلامی در اتحادیه استان گلستان

 به گزارش گلستان 24، نظر به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، در مورد استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و با نگاه به این سخن ایشان که « سهم مردم مصرف تولیدات داخلی است. ما باید عادت کنیم برای خودمان یک فریضه بدانیم که در هر کالایی که مشابه داخلی آن کالا وجود دارد آن کالا را از تولید داخلی مصرف کنیم و از مصرف تولیدات خارجی پرهیز کنیم .

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گلستان در آستانه بازگشایی مدارس ، محصولات تولید داخلی و مطابق با فرهنگ ایرانی- اسلامی را در حسینیه اتحادیه به معرض فروش گذاشت. این محصولات، اشکال ایرانی- اسلامی دارند و شامل دفتر، خودکار، کیف، مداد و پاک‌کن، و... است که تقریبا همة لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان را شامل میشود. لازم به ذکر است این فروشگاه و نمایشگاه دائمی بوده و برای همیشه به عرضه تولیدات داخلی در این زمینه می‌پردازد.

نمایشگاه لوازم و التحریر ایرانی اسلامینمایشگاه لوازم و التحریر ایرانی اسلامینمایشگاه لوازم و التحریر ایرانی اسلامینمایشگاه لوازم و التحریر ایرانی اسلامی

ارسال نظر

آخرین اخبار