معاون امداد و نجات هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس از واژگونی یک خودروی سمند در محور «ترشک‌لی» استان گلستان و مصدومیت هر پنج نفر سرنشین آن خبر داد.

واژگونی خودروی سمند با ۵ سرنشین در «ترشک‌لی» گنبدکاووس

 به گزارش گلستان 24، بهروز میرزاعلی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگارفارس، با ابراز تاسف از رخ دادن حوادث جاده‌ای و آسیب‌دیدگی هموطنان عزیز کشورمان اظهار کرد: متاسفانه بیست و نهمین حادثه رانندگی در محورهای استان گلستان در تابستان سال جاری نیز دقایقی پیش رخ داد.

واژگونی خودروی سمند

وی با بیان اینکه این حادثه دلخراش مربوط به واژگونی یک دستگاه خودرو در محور سه‌راهی «ترشک‌لی» شهرستان گنبدکاووس است افزود: در این حادثه هر پنج سرنشین خودرو دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند و مورد مداوای سریع نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس قرار گرفتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: دو نفر از مصدومین پس از اقدامات اولیه نیاز به حضور در بیمارستان و مداوای تکمیلی داشته‌اند.

وی یادآور شد: نیروهای امدادی این جمعیت دو مصدوم فوق را به بیمارستان مطهری شهرستان گنبدکاووس برای انجام مداوا و اقدامات لازم پزشکی و درمانی منتقل کرده‌اند.

میرزاعلی زمان این حادثه را حدود عصر امروز دانست و اضافه کرد: خودروی سمند حاوی پنج سرنشین با سرعت زیاد در این محور مشغول به حرکت بوده است و براساس کارشناسی‌های اولیه به دلیل ترکیدن لاستیک خودرو و خارج شدن کنترل خودرو از اختیار راننده دچار واژگونی شده است.

وی با آرزوی بهبود و سلامتی برای مصدومین این حادثه ادامه داد: از همه هموطنان و هم‌استانی‌های گلستانی خواهشمندیم با رعایت نکات ایمنی حافظ سلامت خود و خانواده‌شان باشند تا دیگر شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم./سلام گنبد

*تصویر تزئینی می باشد

ارسال نظر

آخرین اخبار