گویا مذاکرات برای برقراری پروازهای فرودگاه کلاله به مراحل حساس خود رسیده است.

فرودگاه کلاله در چند قدمی پروازهای مستمر

 شنیده ها حاکی است هیاتی متشکل از فرماندار کلاله، رئیس شورای شهر کلاله، فرماندار ویژه گنبد و مسئولین هواپیمایی استان گلستان جهت رایزنی های اولیه با شرکت هواپیمایی روز گذشته راهی تهران شده است.

به گزارش گلستان24، در این هیات احمدی فرماندار و معاون استاندار گلستان به نمایندگی از فرماندارن استان در این جلسات شرکت دارد و در این خصوص همگام با فرماندار کلاله است.

فرودگاه کلاله

همچنین.عبدالکریم رجبی نماینده چهار شهرستان کلاله نیز در این مذاکرات حضور دارد و به نمایندگی از بیش از 300 هزار نفر برای پیشرفت مذاکرات طرفین تلاش می کند.

اما اخرین شنیده ها از جریان مذاکرات هیات گلستانی با شرکت هواپیمایی حاکی از ان است که مسیرهای تهران- کلاله- زاهدان به شرکت هواپیمایی پیشنهاد شده است و این شرکت باید پیشنهادات مطرح شده را بررسی کند.

گفتنی است مسئولین هواپیمایی پویا طی هفته های اخیر جهت بررسی امکانات فرودگاه کلاله با یک فروند هواپیمای انتونف 74 بر باند این فرودگاه فرود امدند و طبق گفته مسئولین فرودگاهی استان گلستان طی ارزیابی های انجام شده، این فرودگاه جهت برقراری پروازها امکانات لازم را دارا است.

همچنین یاداور می شویم که این فرودگاه توسط محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت افتتاح شد و چندین مرحله شاهد برقراری و قطع پروازهای این فرودگاه به علت عدم تناسب زمان پروازها و تک خطی بودن مسیر بودیم.

انتهای پیام/اسپی دژ

ارسال نظر

آخرین اخبار