انتظار عذرخواهی و پیگیری سریع نهاد نمایندگی؛

در اقدامی تعجب برانگیز نهاد نمایندگی رهبر در دانشگاه‌ها با دعوت از فعالان و بازداشتی‌های فتنه اقدام به برگزاری نشست‌های مختلف می‌کند!

سخنرانی فعال رسانه ای فتنه، برای کارکنان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها!

به گزارش گلستان24، چهارشنبه هفته گذشته، یعنی هشتم مهرماه، ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح به دعوت پژوهشگاه فرهنگ و معارف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یکی از چهره‌های شاخص جریان فتنه که سابقه چندین بار بازداشت و محکومیت در کارنامه‌ کاری خود دارد اقدام به سخنرانی کرده و بی‌آنکه محلی برای پاسخ به اظهارات وی وجود داشته باشد هر چه خواسته بر زبان جاری کرده است!

فؤاد صادقی

"فؤاد صادقی" که به عنوان کارچاق کن رسانه های جریان فتنه شناخته می شود و در بدنه دولت جریان رسانه ای حامیان دولت را رهبری می کند، همان فردی است که به دعوت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها سخنرانی کرده است. وی که تنها مدعو مراسم بوده تحت عنوان "بررسی برجام" برای کارکنان نهاد مذکور سخن گفته است.

به گزارش جهان، این مراسم که در سالن نشست های پژوهشگاه فرهنگ و معارف واقع در خیابان انقلاب کوچه "اسکو" برگزار شده، پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده است. جعفر توفیقی، سرپرست سابق اصلاح طلب وزارت علوم و از فعالان تحصن مسجد دانشگاه تهران در فتنه ۸۸ نیز یکی از افرادی است که پیش از این توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دعوت شده بود تا به سخنرانی بپردازد.

اینکه اینگونه رفتارهای نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها که باید مأمن و ملجا جناح مومن و انقلابی باشد چه سنخیتی با اهداف آن مجموعه داشته و دارد، جای سؤال دارد. برخی افراد وابسته به جریان فتنه که یکی از این افراد ارتباط سببی با فردی به نام "م.ع" یکی از روسای کمیسیون های اقتصادی مجلس دارد و دیگر همراهان وی به نام های "م.ر.م" و "ن" پیگیر برگزاری چنین برنامه هایی هستند.

هر چند ریاست پژوهشگاه مذکور را "داود رنجبران" بر عهده دارد ولی به نظر می رسد ریاست نهاد نمایندگی می بایست پاسخ گوی اینگونه اقدامات همسو با جریان منحوس فتنه باشد. 

فؤاد صادقی فعال رسانه ای و تحلیلگر سیاسی، مؤسس سایت های بازتاب و آینده است. 

سابقه رسانه ای صادقی نشان می دهد وی در سایت های فیلترشده بازتاب و آینده به دنبال تخریب مسئولین نظام و ایجاد دست آویز برای رسانه های خارجی است. سایت آینده ـ رسانه منتسب به این فرد ـ که چند سال پیش فیلتر شد از جمله “سایت های اجاره ای” در خدمت فتنه بود که وابستگی آن به آقازاده جنجالی در جهت براندازی نظام به اثبات رسید. صادقی تاکنون چندین بار بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفته است اما هر بار با فیلترینگ سایت های تحت مدیریتش نظیر بازتاب، فعالیت خود را در وب سایت جدید دیگری با همان رویکرد ادامه می داده تا اینکه پس از فیلتر شدن سایت "آینده آنلاین" دیگر در رسانه خاصی مشغول به فعالیت نشد. وی نزدیکی زیادی به خاندان هاشمی داشته و در بیشتر مواقع مدیریت حمله به منتقدان رئیس تشخیص مصلحت نظام را عهده دار می شود.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار