مسئول دانشجویی ستاد رئیس دولت اصلاحات در سال 1376 اکنون با کنار گذاردن تمامی قیودات اسلامی به یکی از سخن رانان پروپاقرص رسانه های بیگانه تبدیل شده است.

زندگی غربی به سبک عامل فتنه 78+ عکس

به گزارش گلستان24، علی افشاری که سابقه سال ها عضویت و ریاست دفتر تحکیم وحدت را در دوره اصلاحات بر عهده داشته است و هم اکنون در آمریکا به سر می برد بیش از هر زمانی با کنار گذاردن قیودات اخلاقی به سبک و سیاق زندگی غربی خو کرده است.

علی افشاری که در انتخابات 1376، مسئولیت ستاد دانشجویی رئیس دولت اصلاحات را بر عهده داشت، پس از پیروزی وی در انتخابات به یکی از چهره‌های شاخص این جریان تبدیل گشت و سخنرانی‌های متعددی در دانشگاه‌ها داشت.

علی افشاری در فتنه تیر 1378 مسئولیت حرکت اعتراضی دانشجویان و برنامه‌های تحصن در کوی دانشگاه و دانشگاه تهران را در روزهای آشوب پایتخت بر عهده داشت.

افشاری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴ از عدم شرکت  در انتخابات و عبور از رئیس دولت اصلاحات دفاع کرده و همچنین به همراه رضا دلبری، ناصر زرافشان، محمد ملکی، عبدالله مومنی، محسن سازگارا و مهرانگیز کار از طرح رفراندوم قانون اساسی معروف به ۶۰ میلیون امضا دفاع کرد.

سرانجام علی افشاری در سال 1384 از کشور خارج شده و تا کنون به همکاری و فعالیت با سایت ها و رسانه های وابسته به ضد انقلاب می پردازد.

تصویر فوق علی افشاری مسئول دانشجویی پیشین ستاد رئیس دولت اصلاحات را در کنار شخصی به نام هانیه در سالروز تولد او ( هانیه ) نشان داده که نسبت شرعی میان آن ها برقرار نیست. این تصویر در صفحه فیس بوک علی افشاری منتشر شده است.

 

 
 

ارسال نظر

آخرین اخبار