همایش معنوی، مذهبی با عنوان "مبلغین محرم" با توجه به فرا رسیدن ماه محرم 21 مهر در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار می‌شود.

همایش مبلغان محرم در استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، رضا جعفری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار داشت: با توجه به فرمایش امام خمینی(ره) ما هرچه داریم از محرم است و اینکه اسلام تاکنون ماندگار شده و تا ابد هم ماندگار خواهد شد به برکت قیام خون سید الشهدا امام حسین (ع) است.

همایش مبلغان محرم در استان گلستان

وی افزود: به علت فرا رسیدن ماه محرم همایش معنوی، مذهبی با عنوان "مبلغین محرم" با حضور علما، فضلا، ائمه جماعت و مبلغین اعزامی به صورت اجتماع یک روزه 21 مهر در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار می‌شود.

جعفری با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم، تصریح کرد: در این همایش افرادی که به منظور تبلیغ به مساجد روستاها و محلات شهری عازم می‌شوند نسبت به مسائل معنوی و مذهبی و نسبت به معارف اسلامی و مسائل اجرایی و عملکرد دولت جمهوری اسلامی آشنا می‌شوند.

وی درباره دیگر محورهای این همایش، تصریح کرد: با توجه به آسیب‌ها، معضلات و مشکلات موجود در جامعه و درگیری‌هایی که در بخش مسائل اخلاقی، مواد مخدر، آسیب طلاق و فضای مجازی است، بروشورهایی تهیه شده تا علما نسبت به این موضوعات راهکارها را آموزش و نسبت به آن توجیح شوند تا این افراد سفیرانی در دل روستاها و مساجد باشند.

وی گفت: یکی از عمده‌ترین و مهم‌ترین مسئله مسئولیت این افراد آشنا کردن مردم با اهداف و قیام سید الشهدا امام حسین (ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار