حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در مصاحبه با گلستان24؛

ر تمام استان در روز های تاسوعا و عاشورای حسینی، برنامه متمرکز شهرستانی را پیش بینی کرده ایم که با آن برنامه متمرکز همه هیئت های مذهبی تجمع خواهند داشت و مراسم به شکل عمومی برگزار می شود.

برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در دهه محرم/ برنامه متمرکز استانی در تاسوعا و عاشورای حسینی

حجت الاسلام و المسلمین نورالله ولی نژاد، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره برنامه های این سازمان در دهه محرم می گوید: از اهم برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در دهه محرم، ساماندهی و اعزام حدود 850 مبلغ، به سراسر استان است که همه نیاز استان در این حوزه را تامین کرده است.

وی ادامه می دهد: بیش از 2250 هیئتی که در استان داریم فعال هستند و برنامه های آن ها سامان پیدا کرده است. همچنین مداحان استان که بیش از 2700 نفر هستند بر طبق برنامه و بدون مشکل به کار خود ادامه می دهند.

ولی نژاد برنامه های محرم

حجت الاسلام ولی نژاد می گوید: در سطح استان برنامه های محوری همچون گردهمایی ها، نشست ها و اجتماعات داریم که به صورت روان در حال انجام است. در تمام استان در روز های تاسوعا و عاشورای حسینی، برنامه متمرکز شهرستانی را پیش بینی کرده ایم که با آن برنامه متمرکز همه هیئت های مذهبی تجمع خواهند داشت و مراسم به شکل عمومی برگزار می شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با بیان این که نماز جماعت ظهر عاشورا در سطح استان انشاءالله با شکوه تمام برگزار می شود، ادامه می دهد: با همکاری همه نیروهای امنیتی و انتظامی،  تلاش شده است در بین مراسمات خرافات وجود نداشته باشد و در صورت مشاهده هر مورد از این گونه مراسمات، موضوع حل و فصل شود.

وی می گوید: الحمدالله امسال در استان شاهد برنامه های فراوان و حضور گسترده مردم و دستجات هستیم. برای روز های آینده که دستجات بیشتر در خیابان ها حضور پیدا خواهند کرد، هماهنگی های لازم با نیروهای انتظامی و خدماتی به عمل آمده است و انشاءالله مشکلی پیش نخواهد آمد.

ولی نژاد برنامه های محرم

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد ضمن تشکر از مردم، هیئات مذهبی، روحانیون و مداحان، از همه مردم درخواست می کند ، اگر موردی خلاف قوانین یا خرافات در مراسمات مشاهده کردند، سریعا با سازمان تبلیغات اسلامی یا نیروهای مربوطه تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه می دهد: مردم حداکثر همکاری را با نیروهای انتظامی در سطح شهر ها و روستاها داشته باشند. همچنین از حضور جوانان و کودکان در برگزاری مراسم ها استقبال کنند و شرایط امنیتی در هیئات مذهبی را مد نظر قرار دهند.

ارسال نظر

آخرین اخبار