مدیر آب و فاضلاب شهری کردکوی:

مدیر آب و فاضلاب شهری کردکوی گفت: متأسفانه در سطح شهرستان در مسیر رودخانه های قاضی محله و لاله باغ از منهول های فاضلاب توسط پمپ جهت کشت شالی استفاده شده و این فاضلاب خام دارای بار آلودگی بسیار بالایی می باشد که می بایست توسط متولیان امر در تولید و داشت برنج دقت نظر بیشتری صورت گیرد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی کاسب ام

تولید برنج با طعم فاضلاب در کردکوی

به گزارش گلستان24، به نقل از البرز گلستان، دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کردکوی با حضور فرماندار و اعضای این کارگروه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

برنج با طعم فاضلاب

عباس جمال مدیر آب و فاضلاب شهری کردکوی در این جلسه ضمن بیان خشکسالی چند سال اخیر، از سرقت فاضلاب جهت استفاده در کشاورزی خبر داد.

مدیر آب و فاضلاب شهری کردکوی ضمن بیان و توجیه برنامه های مبارزه با بحران کم آبی اظهار داشت: متأسفانه در سطح شهرستان در مسیر رودخانه های قاضی محله و لاله باغ از منهول های فاضلاب توسط پمپ جهت کشت شالی استفاده شده و این فاضلاب خام دارای بار آلودگی بسیار بالایی می باشد که می بایست توسط متولیان امر در تولید و داشت برنج دقت نظر بیشتری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: علی رغم قفل و بست منهول متاسفانه توسط کشاورزان شکسته و فاضلاب را به سرقت می برند.

جمال ابراز امیدواری کرد: انشالله در سال آینده با هماهنگی استان و فرمانداری و جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان تدبیر بهتری به احرا در می آید.

مدیر آب و فاضلاب شهری کردکوی در خاتمه بیان کرد: ما با کمک آزمایشگاه قوی که داریم می توانیم برای آزمایش این گونه آب ها کمک کنیم.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار