با حضور خرازی در گرگان

شعبه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در استان گلستان راه‎اندازی شد.

شعبه استانی حزب ندای ایرانیان در گلستان راه‎اندازی شد

در همایش اصلاحات و مجلس آینده که امشب با حضور سیدمحمدصادق خرازی در شهرستان گرگان انجام شد آغاز فعالیت شعبه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان استان گلستان کلید خورد و اعضای این حزب در استان معرفی شدند.

 به گزارش گلستان24، قربان برزگر به عنوان رئیس شعبه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان استان گلستان معرفی شد و شیرمحمدلی به عنوان نائب‎رئیس، عین‎الله تاجیک به عنوان دبیر و محمود سلطانی به عنوان رئیس تشکیلات این حزب در استان منصوب شدند.

حزب ندای ایرانیان در گلستان

همچنین شبیر دائمی به عنوان رئیس کمیته اطلاع‎رسانی، فغانعلی غفوری به عنوان رئیس شاخه شهرستان‎ها، هادی اشراقی به عنوان رئیس شاخه جوانان و زهره غریبیان رئیس شاخه فرهنگی اجتماعی شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در استان گلستان معرفی شدند.

در این مراسم همچنین بهرام حیدری به عنوان رئیس شاخه محیط زیست، محمدعلی بیگلی به عنوان رئیس کمیته اقتصاد، صدیقه جعفری به عنوان رئیس شاخه بانوان و حسین‎علی رجب‎نژاد به عنوان رئیس کمیته هماهنگی اجتماعی شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در استان گلستان معرفی شدند.

قربان برزگر رئیس شعبه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان استان گلستان در ابتدای همایش اصلاح‎طلبان و مجلس آینده گفت: مجموعه مهمانان این همایش ترکیبی از شورای مرکزی استان، روسای حزب در شهرستان‎ها، هواداران و اعضای حزب از سراسر استان گلستان هستند.

وی با اشاره به معنی لغوی حزب ندای ایرانیان بیان داشت: این حزب همانند محفل، گروه یا جمعیتی در دل جمعیت بزرگتر است که اگر آن را گسترده‎تر کرده و به حوزه‎های اجتماعی سیاسی بسط دهیم و یک رهبر مشخص برای آن تعیین کنیم معنا و مفهوم پیدا می‎کند.

برزگر با اشاره به اینکه نقطه شروع حزب به انقلاب 1917 شوروی برمی‎گردد، خاطرنشان کرد: حزب سیاسی اجتماعی از آن زمان معنا گرفت که البته در باره حزب نظرات موافق و مخالف زیاد است.

وی با اشاره به اینکه فضا باید به سمتی برود که حزب در کشور نهادینه شود، بیان داشت: ریشه احزاب را به ناچار باید در غرب جستجو کرد، اگر ما حزب را با مبانی آسمانی‎مان در نظام سیاسی غالب کنیم دیگر کاندیداها خانه به خانه و قبیله به قبیله لازم نیست که به دنبال رای جمع کردن باشند.

برزگر گفت: باید کمک کنیم حزب به معنای واقعی شکل بگیرد و حداقل رفع چالش‎های سیاسی، انتخاباتی که لمس آن برای ما مشخص است را در اولویت قرار دهد./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار