دربازدید مدیر کل صدا وسیمای مرکز گلستان از بازارچه صنایع دستی استان، این بازارچه به عنوان زمینه ساز جلب گردشگران عنوان و بر اطلاع رسانی مطلوب وحمایت از صنایع دستی تاکید شد.

بازارچه صنایع دستی گلستان ، زمینه ساز جلب گردشگران + تصاویر

به گزارش گلستان24،صنایع دستی و گردشکری استان گلستان، مدیر کل این دستگاه اجرایی در این بازدید گفت: ایجاد بازارچه صنایع دستی دراستان با توجه به اهمیت ایجاد بازارفروش و تبلیغ محصولات صنایع دستی این استان صورت گرفته که علاوه برجذب گردشگر، راهکار مناسبی جهت اشاعه و تبلیغ این هنر- صنعت و درآمدزایی برای قشر هنرمند و صنعتگر و حمایت از این قشر زحمتکش است.

ابراهیم کریمی در ادامه افزود: نظر به اهمیت ترویج صنایع دستی به عنوان یک هنرصنعت اصیل و اشتغالزا، حمایت های لازم از صنایع دستی استان به عمل خواهد آمد و درنظر است در کلیه شهرستان های استان نیز نسبت به ایجاد بازارچه صنایع دستی اقدام شود.

در ادامه این بازدید مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان از ایجاد بازارچه صنایع دستی دراستان ابراز خرسندی کرد و افزود: ایجاد بازارچه صنایع دستی دراستان در بافت قدیم گرگان، ضمن حمایت از هنرمندان صنایع دستی استان زمینه های جلب و جذب گردشگران را به استان فراهم آورده و به رونق اقتصادی منطقه کمک خواهد کرد.

بهرام عبدالحسینی با اشاره به اهمیت این بازارچه دررونق اقتصاد استان و درآمدزایی، یادآور شد: در راستای بهره برداری بهینه از این بازارچه برنامه ریزی های لازم در برنامه های صدا و سیما صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های صدا وسیمای مرکز استان در فضای این بازارچه و اطلاع رسانی، تبلیغ وترویج این هنر صنعت اصیل ، جهت حمایت های هر چه بهتر از صنایع دستی استان تلاش می گردد.

/صنایع گردشگری 

ارسال نظر

آخرین اخبار