نخستین مرکز استعدادیابی ورزش استان گلستان با حضور معاون استاندار در سالن تختی گرگان افتتاح شد.

افتتاح نخستین مرکز استعدادیابی ورزش گلستان

 به گزارش گلستان24،  بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در مراسم افتتاح نخستین مرکز استعدادیابی ورزش استان گلستان اظهار دات: براساس تفاهم‌نامه همکاری اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش گلستان، این مرکز با حضور مسئولان افتتاح شد تا طرح جامع استعدادیابی ورزشی در استان اجرا شود.

وی افزود: در این طرح کارشناسان متخصص با نخستین بار طرح غربالگری و استعدادیابی در ورزش را بین دانش‌آموزان دوره ابتدائی اجرا می‌کنند.

معاون تربیت بدنی اداره‌کل آموش و پرورش استان گلستان هم در این مراسم گفت: در این طرح 10 مرحله سنجش و آزمون از دانش‌آموزان گرفته خواهد شد.

بهشتی افزود: در این مرکز در 8‌مورد به بررسی استعدادهای دانش آموزان می‌پردازیم و به اداره ورزش و جوانان آنان را معرفی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: این مرکز پس از استان البرز، دومین مرکز استعدادیابی ورزش دانش آموزان در کسور است که در مرحله نخست بین دانش‌آموزان ابتدایی استان گلستان تا پایان امسال اجرا می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: این مرکز می تواند با کشف استعدادهای ورزشی در زمینه کشف و پرورش و معرفی آن‌ها به ورزش و جوانان فعال باشد و دانش آموزانی که با مشکل مواجه هستند را برای درمان معرفی کند.

علی اصغر طهماسبی افزود: با توجه به رشد علمی کشورمان، باید در زمینه ورزشی نیز رشد کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار