عضو شورای اسلامی شهر گرگان مطرح کرد

عضو شورای اسلامی شهر گرگان از اجرای بیش از 100 پروژه در راستای عمران و آبادانی این شهرستان خبر داد.

اجرای بیش از 100 پروژه در شهر گرگان

به گزارش گلستان24، فائزه عبداللهی امشب در دویست و پنجاه و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: در شرایط سخت اقتصادی کشور شاهد اجرای پروژه‎های عظیم شهری در گرگان هستیم پروژه‎هایی که حتی پیش از موعد مقرر به بهره‎برداری می‎رسند.

وی با بیان اینکه احساس توانستن با اجرای پروژه‎های شهرداری گرگان کاملا هویدا است، تصریح کرد: همه فعالیت‎ها باعث رشد و توسعه بی‎سابقه گرگان شده است و این شهر در حال تبدیل شدن به کلان‌شهر توسعه‎یافته است که این مهم ناشی از تلاش شبانه‎روزی شهرداری و پرسنل خدوم آن است.

اقتدار شهرداری و شورا در عملکرد است نه در شعار

عضو شورای اسلامی شهر گرگان از شهرداری به عنوان موتور محرکه توسعه شهری یاد کرد و افزود: تمامی سازمان‎ها اعم از بخش خصوصی و دولتی درگیر توسعه همه جانبه شهری هستند.

عبداللهی با بیان اینکه اقتدار شهرداری و شورا در عملکرد است نه در شعار تاکید کرد: شهرداری جایگاه واقعی خود را پیدا کرده است گرچه کارهای بر زمین مانده زیادی وجود دارد اما مسیر پیشرفت و توسعه در حال انجام است.

وی هم‌سویی و همراهی بیشتر را در به نتیجه رسیدن پروژه‎های شهری مهم خواند و ابراز کرد: همدلی و وفاق محور توسعه گرگان است کسانی که هر روز به دنبال ایجاد اختلاف هستند یقینا دنبال خدمت نیستند.

زیرگذر دخانیات دهه دوم بهمن افتتاح می‎شود

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه زیرگذر دخانیات در دهه دوم بهمن افتتاح می‎شود، گفت: حرکت مدیریت شهری در راستای تحقق جامعه اسلامی است، شهر اسلامی به واسطه وجود شهری امن، هوشمند، حافظ محیط‌زیست، آبادانی و عمران آن معنا می‎شود.

عبداللهی افزود: شهرداری بر اساس برنامه پنجم توسعه و برنامه راهبردی 1404 حرکت می‎کند تا گرگان به عنوان شهر اسلامی، مسجدمحور و مظهر تمدن اسلامی معرفی شود شهرداری خود را به سیاست اسلامی و ایرانی پایبند می‎داند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری با اندیشه خود پذیرای سرمایه‎گذاران بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: گرگان ظرفیت‎های خوبی دارد و بستر سرمایه‎گذاری در آن فراهم است.

رضایت مردم نشان‌‌دهنده عملکرد صحیح مدیریت شهری است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه شورا جزو ارکان تصمیم‎گیری است، گفت: باید نگاهی عمیق نسبت به عملکرد شهرداری داشته باشیم نگاه منفی به کارها داشتن صحیح نیست اساس شهرهای موفق در اتحاد و هم‌بستگی اعضای شورای شهر است که این رویکرد باید تقویت شود.

عبداللهی، عملکرد شهردار گرگان را موفق و قابل تقدیر ارزیابی کرد و بیان داشت: رضایت مردم نشان‌دهنده عملکرد صحیح مدیریت شهری است و شهردار گرگان کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته است.


انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار