فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول از دستگیری شرور علی‌آبادی در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی پس از 4 سال شرارت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری شرور علی‌‌آبادی پس از 4 سال توسط پلیس آگاهی

علی‌اکبر اژدری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری یک فقره قتل بر اثر نزاع خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان علی‌آبادکتول به وقوع پیوست که در نتیجه این واقعه، حسن 24 ساله بر اثر اصابت گلوله از اسلحه شکاری جان خود را از دست داد.

به گزارش گلستان 24، وی ادامه داد: ابوالفضل قاتل حسن که پسرعمه وی نیز بوده است در همان روز واقعه با اقدام فوری پلیس دستگیر شد اما برادرش که شرور معروف منطقه نیز بوده و از سال 1389 به دلیل ارتکاب به جرائم مختلف بارها دستگیر شده، از محل حادثه متواری شد و با شگردهای مختلف خود را از دید پلیس مخفی نگه می‎داشت.

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه احمدرضا 36 ساله(شرور فراری) نقش موثری را در وقوع درگیری منجر به قتل داشته و دارای سوابق متعدد نزاع و درگیری، ایجاد مزاحمت و انواع جرائم خشن نیز بوده، دستگیری وی به صورت جدی در دستور کار تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

اژدری تاکید کرد: اکیپ ویژه از ماموران پلیس آگاهی شهرستان به صورت جدی، هشت ماه فعالیت اطلاعاتی و پلیسی را برای دستگیری این شرور به کار برده و در نهایت روزهای گذشته در یک عملیات پلیسی غافلگیرانه، شرور فراری توسط ماموران دستگیر شد.

وی گفت: پس از دستگیری متهم، تحقیقات تکمیلی برای روشن شدن زوایای مختلف وقوع نزاع و درگیری که منجر به قتل شد آغاز که در نهایت متهمان علت اصلی درگیری را اختلاف برای سهم‎الارث خانوادگی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول تصریح کرد: متهمان اعتراف کردند پس از بحث چندساعته نزاع و درگیری آغاز شد و در نهایت ابوالفضل با اسلحه شکاری حسن کشته شد.

وی در پایان ابراز کرد: پس از تکمیل شدن پرونده و اعتراف متهمان به بزه انتسابی، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظر

آخرین اخبار