در پیچ و خم مجلس :

نبی هزارجریبی عضو سابق شورای شهر گرگان بعد از استعفا خود گزینه احتمالی مجلس از حوزه گرگان وآاق قلا می باشد اما باید دید وی می تواند جایگزین پدر شود؟

آیا نبی هزارجریبی می تواند جایگزین پدر شود؟

 به گزارش گلستان24، حادثه هواپیمای یک ۴۰ در ساعت ۶ بامداد پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۸۰ (۱۷ مه ۲۰۰۱) رخ داد و طی آن هواپیمای روسی یاک ۴۰ در جنگل‌های روستای خرچنگ در جنوب ساری سقوط نمود.

پرواز جهت انجام مأموریت اداری و گشایش فرودگاه گرگان بود و وزیر راه، تعدادی از نمایندگان مجلس از استان گلستان و مقامات سازمان هواپیمایی کشوری در این پرواز به شهادت رسیدند.

مهندس حاج غلامعلی هزارجریبی یکی از نمایندگانی بود که در این سفر که در جهت خدمتگزاری به مردم بود جان خود را از دست داد . وی که سوابق اجرایی زیادی در کارنامه خود داشت توانسته بود با تواضع و ارائه یک چهره معتدل ، دلسوز منطقه و آرام و منطقی در دل مردم گرگان و آق قلا جای باز کند .

هر چند عمر نمایندگی وی کوتاه بود اما در همین مدت کم هم رضایت نسبی از عملکرد وی وجود داشته و بعد از سقوط هواپیما نیز موجی از تعاریف مختلف نسبت به ایشان روا داشته شده است .

امروز 14 سال بعد از این حادثه مهندس نبی هزارجریبی فرزند وی قصد دارد تا خود را در ورطه انتخابات مجلس بیازماید . نبی هزارجریبی 26 ساله بود که پدرش را در سانحه هوایی از دست داد و الان حدود 40 سال دارد و به مرز پختگی رسیده است .

او سال 92 در جریان انتخابات شورای شهر گرگان برای دوره چهارم توانست پدیده انتخابات شود و به عنوان نفر دوم با رای حدود 17 هزار نفر به پارلمان محلی گرگان راه پیدا کند.

1408971888 img 0180

حال او می خواهد خود را برای مجلس هم محک بزند ، به نوعی می توان خصوصیات پدر را در او هم مشاهده کرد اما شرایط روز فرق کرده و انتخابات مجلس هم تابع شرایط دیگری، که حضور در مجلس را کمی سخت تر کرده است .

نبی هزارجریبی متولد روستای تخشی محله غرب گرگان است و طبعا به دنبال رای مردم غرب گرگان می باشد هر چند او در گرگان و اصلاح طلبان هم می تواند جایگاه مناسبی داشته باشد .

اگر اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان که بدنه مردمی خوبی دارد ، همانطور که از پدرش حمایت کرده بود ، از فرزند نیز حمایت کند ، او رای بالایی خواهد داشت .

به هر حال باید منتظر و ماند و دید که مردم گرگان و آق قلا چه کسی را سفیر خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب می کنند .

پایان /

منبع: سلام گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار