نائب رئیس بنیاد بیماران خاص و سرطانی استان گلستان گفت: آخرین مرحله از سبد کالا بین بیماران خاص و سرطانی استان گلستان امروز توزیع شد.

سبد کالا بین بیماران خاص در استان گلستان توزیع شد

به گزارش گلستان24، حسن آقایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آخرین مرحله از سبد کالا بین بیماران خاص و سرطانی استان گلستان امروز توزیع شد که این سبد کالایی بین 400 بیمار به ارزش بیش از 800 میلیون ریال بوده است.

 بیماران خاص

وی افزود: تاکنون 3 مرحله توزیع سبد کالا در استان گلستان به ارزش 240 میلیون ریال انجام شده است.

نائب رئیس بنیاد بیماران خاص و سرطانی استان گلستان تصریح کرد: این سبد شامل برنج، مرغ، آجیل و خشکبار و شیرینی بوده که بین بیماران خاص استان توزیع شده است.

آقایی‌نژاد اظهار کرد: در استان گلستان بیش از 7 هزار بیمار خاص و سرطانی وجود دارد که بنیاد بیماری‌های خاص در طول سال خدمات معیشتی، درمانی و دارویی می‌دهد.

وی افزود: بالا بودن هزینه‌های درمان، نبود امکانات پزشکی در طول تشخیص و درمان، نبود ابزار آموزشی به بیماران و غیر بیماران و تغییر نگاه جامعه به بیماران خاص از مهم‌ترین مسائل و مشکلات بیماران خاص استان گلستان است.

آقایی‌نژاد گفت: به صورت میانگین هزینه‌های دوره درمان هر بیمار خاص بیش از 100 میلیون تومان است که در صورت مساعدت از طرف خیران تامین می‌شود.

نائب رئیس بنیاد بیماران خاص و سرطانی استان گلستان همچنین اظهار داشت: 780 بیمار دیالیزی و 420 بیمار کلیوی نیازمند پیوند کلیه در استان گلستان وجود دارد.

وی گفت: در استان گلستان 10 مرکز دیالیز با 136 دستگاه دیالیز وجود دارد و در سفر رئیس انجمن بیماران خاص به استان گلستان قرار شد 50 دستگاه دیالیز به استان اختصاص یابد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار