خانه هنر سوره حوزه هنری استان گلستان با مساحت ۷۰۰ مترمربع و در چهارطبقه با حضور رئیس حوزه هنری کشور در گرگان افتتاح شد.

خانه هنر سوره حوزه هنری استان گلستان افتتاح شد

 به گزارش گلستان24، رئیس حوزه هنری استان گلستان شامگاه یکشنبه در مراسم هفته هنر انقلاب اسلامی و افتتاح خانه هنر سوره حوزه هنری گلستان گفت: امسال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیده شده و امیدواریم که همه به این سخن مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

خانه هنر سوره

نقی محمدنژاد افزود: ساختمان سوره حوزه هنری گلستان با معماری‌ نادر در مدت چهار سال در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر و بنایی در چهار طبقه و یک هزار و ۸۷۰ متر احداث شده است و تکمیل این خانه هنر نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی همزمان با شهادت سید شهیدان اهل قلم، مرتضی آوینی ۲۰ فروردین در تقویم جمهوری اسلامی به ثبت رسیده و حوزه هنری به عنوان پایگاه اصلی هنر انقلاب اسلامی در این هفته برنامه‌های متنوع و متعددی را همزمان با کل کشور برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

محمدنژاد از برگزاری مراسم عصر خاطره با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان، ایثارگران و آحاد مردم خبر داد و گفت: مراسم غبارروبی از گلزار شهدا توسط هنرمندان تمام واحدهای تخصصی حوزه هنری انجام خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان گلستان از برگزاری کارگاه آموزشی نقاشی در محل تپه نور الشهدا و گلزار شهدای گمنام خبر داد و تصریح کرد: فیلم‌های مستند و داستانی انقلاب اسلامی در سینما بهمن و سینما عصر جدید شهر گرگان اکران می‌شوند.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار