رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان، برنامه‎های گرامیداشت هفته کار و کارگر را در این شهرستان تشریح کرد.

اعلام برنامه های هفته کار و کارگر در گرگان

 "موسی بی‎باک" در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر شهرستان گرگان اظهار کرد: برنامه‎های هفته کار و کارگر از 5 تا 11 اردیبهشت برگزار می‎شود و تلاش خواهد شد از زحمات پیشگامان عرصه کار و تولید به نحو مطلوب قدردانی شود.

به گزارش گلستان24، وی، هدف از برگزاری این ستاد را ایجاد هماهنگی و تبادل نظر با اعضای کمیته در راستای بهتر برگزار شدن هفته کار و کارگر برشمرد و تصریح کرد: باید برنامه‎هایی در شأن و منزلت جامعه کار و تولید در سطح این شهرستان برگزار شود.

هفته کار و کارگر در گرگان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان افزود: در ابتدای سال جاری مقام معظم رهبری در حرم رضوی مطالبی مطرح فرمودند که آحاد مردم به ویژه مسئولان باید آن را مورد توجه جدی قرار داده و سرلوحه داشته باشند.

"بی‎باک" با تأکید بر اینکه شعار سال با محوریت «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» موضوعی کاملاً هدفدار بوده که تکلیف را بر همگان مشخص کرده است، افزود: مسئولان باید به شکل عملی وارد صحنه شوند، مردم نیز به میزان سهم خودشان باید در اجتماع ورود کنند.

وی بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم و مسئولان در تحقق اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: باید به صورت بنیادی در این عرصه ورود کرد، بخش خصوصی توانایی و توانمندی خوبی دارد که با امکانات مناسب می‎تواند در تحقق شعار سال موثر واقع شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان بیان کرد: مسئولان نیز وظیفه دارند بستر لازم را برای بخش خصوصی به منظور حضور آنان در بخش اقتصاد فراهم کنند.

بی‎باک با اشاره به اینکه جامعه کارگری امتحان خود را در عرصه‎های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی به خوبی پس داده است، اضافه کرد: قشر کارگری در تمام مراحل میدان‎دار عرصه‎های انقلاب بوده است، در اقتصاد مقاومتی نیز کارگران و جامعه کار و تولید نقش کلیدی را در پیشرفت و شکوفایی کشور دارند.

وی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم زحمات جامعه کار و تولید را ارج نهیم علاوه بر تقدیر و تجلیل آنها باید مشکلات جامعه کارگری و کارآفرینی مطرح و پیگیری شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان از برگزاری مراسم تجلیل از کارگران در سطح واحدهای کارگری خبر داد و گفت: دیدار نمایندگان جامعه کار و تولید با مسئولان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقه مقاله‎نویسی در واحدهای تولیدی با عنوان راهکارهای اجرایی و عملی اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‎هاست.

بی‎باک تبیین کرد: دیدار با خانواده شهدا، توزیع کتاب در واحدهای تولیدی، حضور پرشور تشکل‎های کارگری و کارفرمایی در نماز عبادی سیاسی جمعه از برنامه‎های هفته کار و کارگر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار