مطالبه جوانان شرق گلستان؛

هیچ کدام از دو کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس در شرق استان هنوز به سوالات جوانان حوزه انتخابیه خود پاسخی نداده اند.

سوالات بی‌پاسخ جوانان گلستان از کاندیداهای مجلس

به گزارش گلستان24، علی رغم گذشته حدود 2 ماه از مطرح شدن سوالات جوانان حوزه انتخابیه شرق گلستان از کاندیداهای ثبت نامی، فقط 2 نفر از کاندیداها به سوالات جوانان پاسخ دادند و باقی کاندیداها از جمله کاندیداهای باقی مانده برای دور دوم، هنوز به سوالات جوانان پاسخ نداده اند.

صادق یکی از جوانانی است که از کاندیداها سوال داشته و به خبرنگار ما می گوید: اگر واقعا این کاندیداها برای احقاق حقوق منطقه ثبت نام کرده اند، چرا نمی توانند به سوالات جوانان پاسخ دهند؟!.

او می گوید: نماینده ای که نتواند به سوالات چند جوان منطقه خودش پاسخ دهد، چگونه می تواند در مجلس به دفاع از حقوق منطقه بپردازد؟

رضا، جوان دیگری در تماس با خبرنگار ما می گوید: ما شنیده ایم برخی از کاندیداها برای رفتن به مجلس تا کنون حتی نزدیک به یک میلیارد تومان هزینه کرده اند!، آیا واقعا این افراد برای رضای خدا و کمک به مردم کاندیدا شده اند؟ اگر کاندیداهای منطقه ما اینگونه پول هایی را در این انتخابات هزینه نکرده اند، چرا پاسخ جوانان منطقه خود را نمی دهند؟

آرام مرادی، لیسانسه بیکار در تماس با خبرنگار ما گفت: سوالات جوانان از کاندیداها به حق است و تنها کسی نمی تواند به آن پاسخ دهد که ریگی به کفشش باشد.

وی ادامه داد: اگر کسی برای رضای خدا و احقاق حقوق مردم و دفاع از کیان انقلاب اسلامی پای به عرصه انتخابات گذاشته، باید از سوالات جوانان استقبال کرده و پاسخ دهد.

ما نیز باز هم منتظر آن هستیم که دو نماینده باقی مانده برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پاسخ سوالات جوانان حوزه انتخابیه خود را داده و این سایت نیز با افتخار آنها را منتشر نماید.

راه اترک معتقد است که کاندیداهای باقی مانده هر دو صلاحیتهای لازم را برای انتخاب شدن دارند و این مردم و به خصوص جوانان هستند که با داشتن روحیه مطالبه گری خود در پی انتخاب اصلح می باشند.

انتهای پیام/

منبع: راه اترک

 

ارسال نظر

آخرین اخبار