برخی اهالی گرگان از هزارجریبی و تربتی نژاد نمایندگان جدید گرگان درخواست جالبی داشتند .

اولین درخواست گرگانیها از هزارجریبی و تربتی نژاد نمایندگان جدید + اسناد و تصاویر

تعدادی از اهالی سروش جنگل از نمایندگان جدید گرگان و آق قلا خواستند که به درخواست آنها توجه بکند .

به گزارش گلستان24 آنها خطاب به هزارجریبی و تربتی نژاد گفتند : از سال 60 که ما 103 قطعه زمین در شهرک سروش جنگل از ورثه مرحوم سروش خریدیم ، چهار قطعه را به فعالیتهای عام المنفعه مثل مسجد ، پارک کودک و فرهنگسرا و ... اختصاص دادیم .

اما شهرداری گفت که برای ساخت مسجد باید ابتدا زمین بنام شهرداری بشود تا ما اقدام کنیم . در سال 69 در دفترخانه شماره 1 آقای میرشهیدی گرگان این زمین بنام شهرداری زده شد اما شهرداری برای ساخت مسجد هیچ اقدامی نکرد .

 بعد از گذشت سالها از این قضیه ، از چند سال پیش متوجه شدیم که شهراری آنجا را به چند نفر یا شرکت پیمانکاری فروخته و مشغول ساختن برج هشت طبقه هستند .

هر چند ما شکایت خود را به دستگاه قضایی و دیوان عدالت اداری برده ایم اما از شما نمایندگان بزرگوار گرگان نیز می خواهیم به فکر ساختن یک مسجد در شهرک سروش جنگل باشید .

ماه مبارک رمضان نزدیک است و اهالی فعلا منزل فردی بنام شاهینی نماز می گذارند و دعا می خوانند ، متااسفانه در دید برخی مدیران شهری جا افتاده مگر مردم بالاشهر نماز هم می خوانند و این موضوع خیلی ما را رنج می دهد .

ما از شما می خواهیم برای آبادانی دنیا و آخرت ما که با ساختن مسجد و اماکن فرهنگی و مذهبی تقویت می شود ، ما را یاری بفرمایید .

در پایان چند عکس را برای شما به تصویر می کشیم تا شاید با غربت اهالی بیشتر اشنا شوید .

14 large thumbs

 

 17

 18

19

 
 

 

ارسال نظر

  • http://bek.blogfa.com/
    0

    http://bek.blogfa.com/

آخرین اخبار