مدیرعامل اتحادیه آرد و نان استان گلستان:

مدیرعامل اتحادیه آرد و نان استان گلستان گفت :سهمیه آرد نانوایی‌های آزادپز در استان گلستان نامحدود در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

سهمیه آرد نانوانی‌های آزادپز استان گلستان نامحدود شد

به گزارش گلستان24، محمد رضا حاجی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با مصوبه هیئت وزیران در 15 فروردین 95 هر کیلوگرم گندم با قیمت 900 تومان در اختیار واحدهای صنفی صنعتی تولید نان و نانوانی‌های آزادپز قرار می‌گیرد.

وی افزود: این طرح برای جلوگیری از دلال‌بازی در توزیع آرد در استان گلستان اجرا می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه آرد و نان استان گلستان تصریح کرد: سهمیه استان گلستان در توزیع آرد نامحدود و براساس الگوی مصرف و با نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان خواهد بود.

حاجی‌زاده افزود: هر کیسه آرد بین 45 تا 48 تومان به نانوایی‌ها فروخته می‌شود در حالی‌که دلالان بین  53تا 55 تومان آرد را به فروش می‌رسانند.

وی اظهار کرد: صاحبان نانوایی‌ها با مراجعه با اتحادیه یا صنف یا شرکت تعاونی‌های خبازان در شهرستان‌های محل کار خود سهمیه مورد تقاضای خود را دریافت کنند.

مدیرعامل اتحادیه آرد و نان استان گلستان تاکید کرد: این افراد حتی با در دست داشتن فتوکپی جواز کسب خود می‌توانند به کارخانه‌های آرد استان مراجعه کنند و آرد دریافت کنند.

وی گفت: استان گلستان از استان‌های برتر کشور در تولید گندم باکیفیت است و پیش‌بینی می‌شود امسال در گلستان بیش از یک میلیون و 200 هزار تن گندم تولید شود که علاوه بر تامین نیاز استان به دیگر استان‌های کشور صادر شود.

امسال شرکت بازرگانی غله گلستان بیش از 100 مرکز را برای خرید تضمینی  این محصول استراتژیک در استان آماده کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار