هر که دارد هوس کوی شهدا بسم‌الله

امور خادمین استان گلستان طی انتشار اطلاعیه‌ای ، شرایط ثبت نام داوطلبان خادمی شهدای گمنام گلستان را شرح داد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان خادمین شهدای گمنام استان گلستان از ۲۰ خرداد + شرایط ثبت نام

به گزارش گلستان24، در این اطلاعیه آمده است :

« هر که دارد هوس کوی شهدا بسم‌الله »

و این چنین بود که آن هجرت عظیم در راه حق آغاز شد قافله عشق روی به راه نهاد؛ آری آن قافله، قافله عشق است و این راه، راهی فراخور هر مهاجر در همه تاریخ؛ هجرت مقدمه جهاد است و مردان حق را هرگز سزاوار نیست که راهی جز این در پیش گیرند؛ مردان حق را سزاوار نیست که سرو سامان اختیار کنند و دل به حیات دنیا خوش دارند آنگاه که حق در زمین مغفول است و جُهال و فُساق و قداره بندها برآن حکومت می‌رانند.

به حول و قوه الهی در راستای ایجاد فضای فرهنگی تربیتی در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی و ایجاد بستر حضور خادمین افتخاری شهدا و به منظور خدمت به زائرین کوی شهیدان، واحد امور خادمین شهدا کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور اقدام به جذب و به‌کارگیری نسل جوان و متعهد در برنامه کنگره استانی شهدای گمنام و جاویدالاثر استان گلستان می‌کند.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکزی کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کرده و پس از گذراندن مراحل گزینش به کسوت خادمی شهدا نائل شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کمیته امور خادمین استان گلستان  تماس بگیرید.

در ضمن هرگونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا طرح‌های خود را می‌توانید به روش‌های ذیل به سمع و نظر مسئولین برسانید:

تماس با شماره همراه 09100108333_  0937 276 2437 در ساعات اداری

امور خادمین شهدای گمنام گلستان ضمن انتشار اطلاعیه شماره 2 شرایط و نحوه ثبت نام و تکمیل پرونده خادمین را شرح داد. در این اطلاعیه آمده است:

داوطلبان می‌توانند همزمان با آغاز تبلیغات خادمی شهدا در رسانه ها از 20 خرداد ماه با مراجعه به سامانه مرکزی کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر به آدرس (www.vesaal.ir) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کرده و پس از گذراندن مراحل گزینش به کسوت خادمی شهدا نائل شده و در برنامه‌های خادمین شهدای گمنام شرکت کنند.

طرح‌های استانی نیز توسط کمیته‌های استانی تعریف و اجرا می‌شود و طرح‌هایی از قبیل برگزاری یادواره‌ها و مجالس شهدای گمنام، مراسم‌های تشییع شهدای گمنام، غبارروبی یادمان‌های شهدای گمنام، تجمعات و مجالس هیئت‌های مذهبی و هر گونه فعالیت فرهنگی که امکان حضور و به‌کارگیری خادمین شهدا در آن است، در ذیل طرح‌های استانی تعریف شده است.

شرایط ثبت‌نام  عبارت است از:

احراز شرایط لازم اخلاقی - اجتماعی و سیاسی

عدم فعالیت در گروههای معاند سیاسی

داشتن حداقل 18 سال برای خادمین عمومی و حداقل 16 سال برای خادمین دانش‌آموزی

همراه داشتن رضایت‌نامه برای خادمین خواهر و خادمین زیر 18 سال

تائید دو نفر معرف روحانی یا پاسدار

انجام مرحله مصاحبه

نحوه ثبت نام :

سایت جستجوگران نور _ کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر از تاریخ پنجشنبه 20 خرداد ماه 1395 تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 7 مرداد ماه 1395 به روی داوطلبان گشوده خواهد شد. از آنجائی که فعلا برنامه‌ای جهت تمدید زمان مذکور وجود ندارد، ترتیبی اتخاذ نمائید تا در زمان مذکور، نام نویسی خود را انجام دهید.

داوطلبین باید تمامی اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام را به طور کامل و صحیح تکمیل کنند. لازم به ذکر است که فرم‌های ناقص، در مراحل گزینش ابطال خواهند شد.

 در انتهای نام‌نویسی، کد پیگیری برای شما ارسال می‌شود.

نحوه مصاحبه و تکمیل پرونده :

 تمامی داوطلبان بعد از نام‌نویسی جهت گزینش و مصاحبه و تکمیل پرونده توسط کمیته استانی فراخوان می‌شوند.

در مرحله گزینش و مصاحبه، اطلاعات مندرج در پرونده ها و غیره بررسی می‌شود. لذا در صورت نقصان پرونده پرونده خادمی ابطال می‌شود. لذا داوطلبان باید توجه داشته باشند، در صورت درج اطلاعات ناقص و غیره تا زمان گزینش آن را کامل کنند.

داوطلبینی که پیام پذیرش نهایی را از امور خادمین دریافت می‌کنند، به کسوت خادم افتخاری شهدا نائل آمده و جهت انجام ماموریت‌ها و برنامه‌های مختلف خادمی شهدا فراخوان می شوند.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار