تعداد 15 ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی شهرستان کردکوی به همت دادستان شهرستان کردکوی تخریب شد.

۱۵ سازه غیرمجاز در اراضی زراعی کردکوی قلع و قمع شد

محمدصادق اسماعیل زاده دادستان شهرستان کردکوی صبح امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار رادکانا از تخریب 15 ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان 24، اسماعیل زاده اظهار داشت: ظرف چند سال اخیر تعدادی از مالکین و صاحبین اراضی زراعی و باغی بدون اخذ مجوزات لازم اقدام به تغییر کاربری از طریق ساخت و ساز بنا، مستحدثات و دیوارکشی در املاک تحت تصرفی خویش نموده اند.

وی افزود: بعد از اطلاع و اعلام جرم از سوی اداره امور جهاد کشاورزی شهرستان به دادسرا هر یک از پرونده های مطروحه مورد رسیدگی لازم معمول که در نهایت بعد از صدور رأی چندین بار به مالکین برای قلع و قمع و اعاده وضع به حال سابق اخطار و تذکرات لازم داده شد که متأسفانه تعدادی از مالکین موضوع را جدی نگرفتند تا اینکه در یوم جاری بعد از هماهنگی لازم با مراجع ذیربط تعداد 15حکم تخریب و قلع و قمع بنا و مستحدثات در سطح حوزه اجرا گردیده است.

دادستان شهرستان کردکوی تأکید کرد: توصیه می شود که شهروندان، مالکین زمین های زراعی باغی قبل از احداث هرگونه بنا و دیوار کشی و یا جاده سازی و محوطه سازی در ملک های خودشان به اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی برای اخذ مجوزات لازم مراجعه کنند تا به هیچ عنوان مرتکب چنین تخلف و جرمی نشوند که در صورت ارتکاب ضمن قلع و قمع بنا و مستحدثات با آنان برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

اسماعیل زاده در خاتمه یادآور شد: حدود 30 فقره پروند دیگر نیز در اجرای احکام وجود دارد که ظرف هفته های آینده انجام خواهد شد.

DSC_0635

DSC_0638

DSC_0644

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار