امور خادمین کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثرکشور طی انتشار اطلاعیه ای، شرایط ثبت نام داوطلبین خادمی شهدای گمنام استان گلستان را شرح داد.

آغاز ثبت نام داوطلبین خادمین شهدای گمنام گلستان از 20 خرداد+شرایط ثبت نام

به گزارش گلستان24، امور خادمین کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثرکشور طی انتشار اطلاعیه ای، شرایط ثبت نام داوطلبین خادمی شهدای گمنام استان گلستان را شرح داد. در این اطلاعیه آمده است:

 

هر که دارد هوس کوی شهدا بسم الله...

و اینچنین بود که آن هجرت عظیم در راه حق آغاز شد  قافله عشق روی به راه نهاد . آری آن قافله ، قافله عشق است و این راه، راهی فراخور هر مهاجر در همه تاریخ.. هجرت مقدمه جهاد است و مردان حق را هرگز سزاوار نیست که راهی جز این در پیش گیرند ؛ مردان حق را سزاوار نیست که سرو سامان اختیار کنند و دل به حیات دنیا خوش دارند آنگاه که حق در زمین مغفول است و جُهال و فُساق و قداره بندها برآن حکومت می رانند...

 

به حول و قوه الهی در راستای ایجاد فضای فرهنگی تربیتی در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی و ایجاد بستر حضور خادمین افتخاری شهدا و به منظور خدمت به زائرین کوی شهیدان، واحد امور خادمین شهدا کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور اقدام به جذب و بکارگیری نسل جوان و متعهد در برنامه کنگره استانی شهدای گمنام و جاویدالاقر استان گلستان می نماید.

 

داوطلبین گرامی می توانند با مراجعه به سامانه مرکزی کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نموده و پس از گذراندن مراحل گزینش به کسوت خادمی شهدا نائل شوند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کمیته امور خادمین استان گلستان  تماس بگیرید.

 

در ضمن هرگونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا طرحهای خود را می توانید به روشهای ذیل به سمع و نظر مسئولین برسانید:

- تماس با شماره همراه 09100108333_  09372762437 در ساعات اداری

 

- و  یا ارسال ایمیل به آدرس  info@vesaal.ir

 

امور خادمین شهدای گمنام گلستان ضمن انتشار اطلاعیه شماره 2، شرایط و نحوه ثبت نام و تکمیل پرونده خادمین را شرح داد. در این اطلاعیه آمده است:

 

 داوطلبین گرامی می توانند همزمان با آغاز تبلیغات خادمی شهدا در رسانه ها از ٢۰ خرداد ماه ، با مراجعه به سامانه مرکزی کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر به ادرس  (www.vesaal.ir) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام درقسمت خادمین افتخاری  اقدام نموده و پس از گذراندن مراحل گزینش به کسوت خادمی شهدا نائل شده و در برنامه های خادمین شهدای گمنام شرکت نمایند.

 

-  طرحهای استانی نیز توسط کمیته های استانی تعریف و اجرا می گردد. (طرحهایی از قبیل برگزاری یادواره ها و مجالس شهدای گمنام ، مراسمات تشییع شهدای گمنام ، غبارروبی یادمانهای شهدای گمنام، تجمعات و مجالس هیئات مذهبی وهر گونه فعالیت فرهنگی که امکان حضور و به کارگیری خادمین شهدا در ان هست، در ذیل طرحهای استانی تعریف شده است.)

 

* شرایط ثبت نام :

- احراز شرایط لازم اخلاقی - اجتماعی و سیاسی

- عدم فعالیت در گروههای معاند سیاسی

- داشتن حداقل 18 سال برای خادمین عمومی و حداقل 16 سال برای خادمین دانش آموزی

-  همراه داشتن رضایتنامه برای خادمین خواهر و خادمین زیر 18 سال

-  تایید دو نفر معرف روحانی یا پاسدار

 

- انجام مرحله مصاحبه (داوطلبینی که قبلا پذیرش شده اند، نیاز به مصاحبه مجدد ندارند)

* نحوه ثبت نام :

- سایت جستجوگران نور _ کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر از تاریخ پنجشنبه ٢۰خرداد ماه ۱٣٩۵   تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه ٧ مرداد ماه ۱٣٩۵به روی داوطلبین گرامی گشوده خواهد شد. از آنجائی که فعلا برنامه ای جهت تمدید زمان مذکور وجود ندارد، ترتیبی اتخاذ نمائید تا در زمان مذکور، نام نویسی خود را انجام دهید.

- داوطلبین گرامی بایستی تمامی اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام را به طور کامل و صحیح تکمیل نمایند.  لازم به ذکر می باشد که فرمهای ناقص، در مراحل گزینش ابطال خواهند شد.

- در انتهای نام نویسی، کد پیگیری برای شما ارسال می شود. در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

نحوه مصاحبه و تکمیل پرونده :

- تمامی داوطلبین بعد از نام نویسی ، جهت گزینش و مصاحبه و تکمیل پرونده توسط کمیته  استانی فراخوان می شوند.

- در مرحله گزینش و مصاحبه، اطلاعات مندرج در پرونده ها و ... بررسی می شود. لذا در صورت نقصان پرونده ( اعم از عدم درج عکس، پرننمودن گزینه ها وجدولهای مندرج در سایت و یا درج اطلاعات ناقص و غلط ) پرونده خادمی ابطال می شود. لذا داوطلبین گرامی باید توجه داشته باشند، در صورت درج اطلاعات ناقص و .. تا زمان گزینش آن را کامل نمایند.

- داوطلبینی که پیام پذیرش نهایی را از امور خادمین دریافت می کنند، به کسوت خادم افتخاری شهدا نائل آمده و جهت انجام ماموریتها و برنامه های مختلف خادمی شهدا فراخوان می شوند.

نکات مهم:

۱-بازه های خادمی سال ۱٣٩۵ (نیمه اول) در سه بازه :

۵ شهریور الغایت ۱۵ شهریور

۱۵ شهریور الغایت ٢۵ شهریور

٢۵ شهریور الغایت ۵ مهر خواهد بود.

ضمنا بازه اول مختص برادران واجد شرایط میباشد.

 

لینک صحفه ثبت نام

 

ارسال نظر

آخرین اخبار