مدیرکل صداوسیمای گلستان در گفت‌وگو با تسنیم:

مدیرکل صداوسیمای استان گلستان گفت: نگاه امسال صداوسیمای استان گلستان رسانه‌ای کردن افطارهای ساده در مساجد و مجامع است.

 افطارهای ساده در سراسر گلستان رسانه‌ای می‌شود/پخش تلاوت جمعی روزانه یک جزء از قرآن کریم

به گزارش گلستان24، بهرام عبدالحسینی، با اشاره به ویژه برنامه‌های صداو سیمای استان گلستان در ماه ضیافت الله، اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان، برنامه‌های ویژه افطار و سحر است.

وی افزود: برنامه‌های ویژه سحر از شب گذشته و برنامه‌های ویژه افطار از امروز در شبکه استانی گلستان آغاز می‌شود.

افطارهای ساده

مدیرکل صداوسیمای استان گلستان تصریح کرد: پخش تلاوت جمعی روزانه یک جزء از قرآن کریم نیز در ساعت 13 و 30 دقیقه ظهر و بعد از نماز ظهر به‌صورت مستقیم از امامزاده عبدالله گرگان پخش می‌شود.

عبدالحسینی گفت: افطارهای ساده مساجد و معابر نیز خبری شده و از صداوسیمای استان گلستان پخش می‌شود در این راستا مردم می‌توانند این افطارها را اطلاع‌رسانی کنند تا ما نیز آن‌ها را خبری کنیم.

به گفته وی، ویژه برنامه افطار هر روز از یک ربع قبل از اذان مغرب آغاز و پخش آن تا بعد از اذان ادامه دارد.

عبدالحسینی اظهار کرد: سخنرانی آیات عظام نورمفیدی، علوی گرگانی و میبدی نیز همه‌روزه در ایام ماه مبارک رمضان از صداوسیما پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای استان گلستان تأکید کرد: در ایام پرفیض لیالی قدر نیز برنامه احیای شب های قدر در مساجد جامع گرگان و آذربایجانی‌ها و مصلی گرگان به‌صورت زنده پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت برای انعکاس مطلوب و شایسته این شب ها استفاده خواهد شد، افزود: هدف این برنامه‌ها فراهم کردن زمینه استفاده معنوی و بهره‌مندی بیشتر روزه‌داران از فیوضات این شب‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار