معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور خبر داد

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت: چهارمین دوره آموزشی مدیریت بحران شورای هماهنگی استان‎ها با حضور 150 مدیرکل استان‎های شمالی در رامسر برگزار می‎شود.‎

دوره آموزشی 4 روزه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان‎های شمالی کشور ‎

به گزارش گلستان24، مرتضی اکپرپور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان از برگزاری دوره چهار روزه آموزشی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان‎های شمالی کشور خبر داد و اظهار کرد: این جلسه حدود دو سال پیش توسط مدیریت بحران و پدافند غیر عامل کشور تدبیر شد و بر اساس آن دولت تدبیر و امید امسال آموزش مدیریت بحران شورای هماهنگی استان‎ها را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه در مدیریت بحران کشور سه شورای عالی مدیریت بحران با ریاست رئیس جمهور، شورای هماهنگی مدیریت بحران و شورای هماهنگی مدیریت بحران استان وجود دارد، تصریح کرد: در 31 استان کشور شورای هماهنگی استان‎ها فعال بوده و بنا است تمامی این شوراهای هماهنگی در دوره آموزشی شرکت کنند و بعد از برگزاری این دوره، کارگاه آموزشی برای هر استان و سطح عالی کشور با این محور تدارک دیده خواهد شد.

اکپرپور خاطرنشان کرد: گواهی این دوره آموزشی توسط دانشگاه امام حسین (ع) صادر می‎شود و یک گواهی که ارزش اداری دارد از سوی وزارت کشور برای شرکت‌کنندگان در این دوره لحاظ خواهد شد.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور بیان داشت: تا به امروز توانسته‎ایم در سه نقطه شمال غرب کشور به میزبانی تبریز، غرب کشور به میزبانی استان همدان و جنوب کشور به میزبانی استان شیراز و با مشارکت شورای هماهنگی 18 استان این دوره ‎ آموزشی را برگزار کنیم.

عزیمت مدیران دستگاه‎های اجرایی به رامسر به صورت گروهی خواهد بود

اکپرپور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در تدارک چهارمین کارگاه با حضور شورای هماهنگی استان‎های تهران، قم، البرز، مرکزی، سمنان، گلستان و مازندران با میزبانی استان مازندران هستیم که در این کارگاه آموزشی نزدیک به 150 مدیرکل دستگاه‎های اجرایی این استان‎ها حضور خواهند داشت.

وی افزود: در استان‎های شمال غربی کشور استان گیلان و در غرب کشور استان کرمانشاه به عنوان استان برتر در دوره آموزشی انتخاب شدند و از سوی وزارتخانه لوحه تقدیری برای این استان‎ها در نظر گرفته شده است.

معاون  آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه عزیمت مدیران دستگاه‎های اجرایی به رامسر به صورت گروهی خواهد بود، گفت: هدف این کارگاه و دوره آموزشی اجرای یک کار تیمی هماهنگ است و در حقیقت این دوره از زمان شروع حرکت مدیران دستگاه‎‎های اجرایی از استان‎‎ها آغاز می‎شود.

اکپرپور ابراز داشت: هماهنگی لازم با وزرای مرتبت دستگاه‎های اجرایی شرکت کننده در این دوره آموزشی صورت گرفته است و درخواست کردیم که در مرکز، کاری به این مدیران در دوران برگزاری کارگاه آموزشی واگذار نشود.

وی خاطرنشان کرد: شروع کار دوره آموزشی بعد ظهر روز یکشنبه 20 تیرماه همراه با پذیرش است و از روز 21 تیر ماه این کارگاه آموزشی آغاز خواهد شد و برای تمامی مدیران کاور متحد شکلی در طول دوره تدارک دیده شده است.

فعالیت دستگاه‎ها در غیبت مدیران کل دستگاه‎های اجرایی ارزیابی خواهد شد

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور افزود: مراسم افتتاحیه و اختتامیه دوره آموزشی رامسر با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و دکتر پورمختار یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

اکپرپور گفت: در طی مدت دوره آموزشی استاندار‎ها برای چهار روز با جانشین‎های دستگاه‎ها فعالیت خواهند کرد و فعالیت دستگاه‎ها در غیبت مدیران کل دستگاه‎های اجرایی ارزیابی خواهد شد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار