رئیس کارآفرینی اداره تعاون گلستان:

رئیس اداره کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: یازدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر امسال در استان گلستان برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند تا ۳۱ تیرماه در این جشنواره شرکت کنند.

جشنواره کارآفرینان برتر استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24، سید محمد دادو، ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام در یازدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر ز 16 خرداد ماه در استان گلستان آغاز شده و تاکنون 60 نفر برای شرکت در این جشنواره نام‌نویسی کرده‌اند.

کارآفرینان برتر

وی افزود: مهلت شرکت علاقه‌مندان به حضور در جشنواره کارآفرینان برتر در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تا 31 تیرماه تعیین شده است.

رئیس اداره کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در زمینه توسعه و ترویج کارآفرینی از الزامات و برنامه های دولت است و مقوله کارآفرینی فرادستگاهی است و همه دستگاه‌ها و بخش ها باید برای بسترسازی آن، همکاری کنند.

دادو، از همه افراد و شرکت‌هایی که خود را واجد شرایط کارآفرینی می‌دانند، دعوت کرد که به پایگاه  www.karafarinanebartar.ir  مراجعه و فرایند ثبت نام را تکمیل کنند.

وی افزود: ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، شناسایی کارآفرینان برتر استانی و معرفی آنها به جامعه به ویژه جوانان برای الگوگیری، ایجاد فضای تعاون و همکاری میان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضای کسب و کار و ترویج فرهنگ کارآفرینی و حمایت‌‌های معنوی برای ایجاد کسب و کار جدید از اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس اداره کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: یکی از دستاوردهای برگزاری این جشنواره را تشکیل اتاق فکری با حضور کارآفرینان دانست و اظهار کرد: 9 داور برای برگزاری جشنواره استانی کارآفرینان برتر انتخاب شدند که این داوران در 3 بخش کشاورزی، صنعت و خدمات، افراد و شرکت‌های ثبت‌نام شده در سامانه را براساس شاخص‌ها، داوری می‌کنند.

دادو، اظهار داشت: نفرات برتر این جشنواره آبان ماه امسال معرفی و به مرحله کشور راه می‌یابند و مرحله کشوری جشنواره ملی کارآفرینان آذرماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار