طی جلسه ای در کمیسیون توسعه، عمران و حمل و نقل شهری و معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر گرگان از مهندس احمدی معاون سابق شهردار گرگان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تصاویر / تجلیل از معاون سابق شهردار گرگان در شورای شهر

به گزارش گلستان24، مهران فدوی رئیس کمیسیون توسعه، عمران و حمل و نقل شهری و معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: این جلسه با حضور مهندس احمدی معاون اسبق عمرانی شهرداری و مسئولان عمران مناطق و واحدهای ترافیک، امانی، زیباسازی و کارخانه آسفالت برگزار شد که طی آن معاونت و مسئولان حوزه عمران شهرداری با اهداء لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شدند.

وی ضمن قدردانی از مهندس احمدی که در مدت حضورشان در شهرداری اقدامات خوبی برای توسعه شهر و پیشبرد پروژه های عمرانی و انجام پروژه های کلان  شهری داشتند، افزود: مهندس احمدی فردی پر تلاش و مفید برای شهر گرگان بود که با خدمات صادقانه و شبانه روزی خود نقش مهمی در اجرای پروژه های کلان شهرداری داشت.

رئیس کمیسیون توسعه، عمران و حمل و نقل شهری و معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر گرگان همچنین با قدردانی از  پرسنل عمران شهرداری به علت تلاش مستمر در حوزه عمران شهرداری، به مهندس حاج محمد علی به عنوان معاون جدید عمرانی تبریک گفت و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این جلسه همچنین مهندس احمدی گزارشی از پروژه های عمرانی شهرداری در چند سال اخیر ارایه کرد.

in0dex

index

 

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار