فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: "م.م" با بیش از یک هزار میلیارد ریال کلاهبرداری در جنوب استان ساعت 1:30 دقیقه بامداد شنبه در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی در اطراف تهران دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی استان گلستان در اطراف تهران

به گزارش گلستان 24، به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: "م.م" با بیش از یک هزار میلیارد ریال کلاهبرداری در جنوب استان ساعت 1:30 دقیقه بامداد شنبه در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی در اطراف تهران دستگیر شد.

سردار حسین رحیمی اظهار داشت: این کلاهبردار هیچ مجوزی با عنوان نمایندگی فروش خودرو نداشته و با شگردهای مختلف اقدام به کلاهبرداری از مردم جنوب استان می کرد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان نیز پیش از این، در این باره گفته بود: براساس شواهد و شکایت های ارائه شده به دستگاه قضایی فردی با سوء استفاده از اعتماد مردم و فریب آنان با بهره گیری از چند واسطه با نفوذ در جنوب سیستان وبلوچستان و استان گلستان اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده است.

محمد مرزیه افزوده بود: طبق برآوردها، این فرد علاوه بر افزون بر 100 میلیارد تومان کلاهبرداری از مردم جنوب سیستان و بلوچستان، براساس شنیده ها در استان گلستان نیز ارقام زیادتری از مردم کلاهبرداری کرده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار