حسین مومنی خبر داد:

حسین مومنی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان از برگزاری نخستین دورهمی برنامه نویسان اندروید در گلستان خبر داد.

اولین دورهمی برنامه نویسان اندروید استان گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، دکتر مومنی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان از برگزاری نخستین دورهمی برنامه نویسان اندروید در گلستان خبر داد.

حسین مومنی در خصوص این دورهمی اظهار داشت: برای نخستین بار در استان، دورهمی برنامه نویسان اندروید در راستای انتقال تجربیات، مارکتینگ، امنیت و حمایت از تولید و توسعه نرم افزارهای بومی، چهارشنبه ۱۴ مهر از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح در سالن اجتماعات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این دورهمی را توانمندسازی برنامه نویسان اندروید در بخش های مختلف عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین بخش هایی که هر برنامه نویس باید در آن توانمند باشد بخش مارکتینگ است.

 22

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان تصریح کرد: مارکتینگ یعنی تعیین محصولات شرکت برای مناسب ترین بازارها که متاسفانه برنامه نویسان و فارغ التحصیلان به دلیل مهارت کم در این حوزه با مشکل روبرو هستند.

مومنی یکی دیگر از اهداف این دورهمی را انتقال تجربیات بین متخصصان و افرادی که تازه وارد این حوزه شده اند عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد قابل توجه فارغ التحصیلان این حوزه  در استان و نبود آشنایی این افراد با مقوله هایی از جمله امنیت، مارکتینگ و ...  لازم دانستیم تا این برنامه دورهمی را به منظور انتقال تجربیات در راستای توسعه نرم افزارهای بومی ایرانی اسلامی برگزار کنیم.

وی از تمامی افراد مسلط به برنامه نویسی اندروید دعوت کرد تا برای ثبت نام و شرکت در این دورهمی به آدرس الکترونیکی اداره کل ارتباطات و فناوری استان گلستان مراجعه کنند


انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار