پنج دانش آموز کلاس هشتم فارغ از اینکه معلم چه قصدی دارد، بنا به درخواست معلم پای تخته حاضر می شوند و با ضرب وشتم از سوی معلم روبرو می شوند.

ضرب و شتم 5 دانش آموز کلاله‎ای توسط یک معلم

به گزارش گلستان24، به نقل از کلاله خبر، پنج دانش آموز کلاله ای در حالی به درخواست معلم به پای تخته حاضر می شوند که از نیت معلم با خبر نبودند و با حضور خود، با الفاظ رکیک و ضرب و شتم معلم روبرو شدند.

پدر یکی از دانش آموزان این حادثه در گفتگویی اظهار داشت: روز دوشنبه معلم کلاس هشتم با تاخیر به مدرسه آمده بود و در خلال آن فرزند من و چهار دانش آموز دیگر بنا به اقدامی در راستای عقاید خود، توسط معلمی دیگر، پای تخته می روند و با فحاشی و ضرب و شتم معلم روبرو می شوند.

وی ادامه داد: در این ماجرا دو تن از دانش آموزان اقدام به فرار کردند که با تعقیب معلم و هل دادن دانش اموز توسط این معلم، دانش آموز با برخورد به دیوار راه پله کنترل خود را حفظ می کند.

پدر دانش آموز کلاله ای یادآور شد: دو دانش آموز که از جثه کوچکی برخودار بودند، متحمل ضربات سیلی و مشت های معلم شدند و معلم یاد شده با پیچاندن دست دیگر دانش آموز، ضرباتی به ناحیه کمر دانش آموز وارد کرده است و این دانش آموز که آثار ضرب و شتم بر روی گردن وی به وضوح دیده می شود، از شدت ضربات با مراجعه به کانتری و پزشک، تحت درمان قرار گرفت.

do 2

شایان ذکر است که در روز حادثه بعد از تعطیلی مدرسه چند نفر از همکلاسی های این دانش آموز به دیدن وی آمدند تا از سلامت وی با خبر شوند و وقتی پدر این دانش آموز، از

انها جویای ماجرا می شود، آنها به اینکه نگران حال همکلاسی خود پس از کتک کاری معلم بودند، اذعان کردند.

گفتنی است این جریان در زنگ آخر کلاس هشتم مدرسه متوسطه ... کلاله و در روز دوشنبه اتفاق افتاد که پدر دوتن از دانش آموزان، در همان روز جهت شکایت به حراست و رئیس اداره آموزش و پرورش مراجعه کرده اند و یکی دیگر از اولیا، با مراجعه به کانتری و در پی آن و با توجه به نبود پزشک قانونی به پزشک عمومی مراجعه و فرزند خود را که دارای کوفتگی بدن و خراشیدگی گردن و سردرد بود، تحت درمان قرار داد.

این در حالی است که می توان در صورت ارتکاب هر نوع اشتباهی از سوی دانش اموزان، با این موضوع با قوانین موجود برخورد کرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار