مدیرکل جدید بهزیستی استان گلستان در مراسمی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در گرگان معرفی شد.

ابراهیم غفاری مدیرکل جدید بهزیستی گلستان شد

به گزارش گلستان24، در این مراسم که ظهر امروز با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، ابراهیم غفاری که پیش از این معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران بود به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان گلستان معرفی و از رقیه رحمانی مدیرکل سابق قدردانی شد.

مدیرکل جدید بهزیستی استان گلستان تصریح کرد: استان گلستان با وجود سرسبزی، در بسیاری از زمینه ها به خصوص فقر و بیکاری و اشتغال معلولان با محرومیت مواجه است این استان سالیان سال نادیده گرفته‌شده است.

ابراهیم غفاری

ابراهیم غفاری از راه‌اندازی کانون بازنشستگان استان گلستان به عنوان راهکار رفع بخشی از دغدغه این قشر نیز خبر داد و افزود: امیدوارم بتوانیم قدمی در راستای کاهش آلام و دردهای مردم این استان برداریم و مکان مناسبی در شان بازنشستگان مهیا کنیم.

وی افزود: توجه به امور فرزندان تحت سرپرستی موسسات زیرنظر سازمان، فراهم کردن شرایط رشد و بالندگی آنان، امور مربوط به معلولین، زنان سرپرست خانوار، کودکان زیر6 سال از جمله برنامه های کاری این مجموعه است.

مدیرکل جدید بهزیستی استان گلستان گفت: برنامه ما براساس اولویت های سازمانی پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی، تنبلی چشم، توجه بیشتر به مهدهای کودک و برنامه های ابلاغی سازمان با توجه به توان استان است./تسنیم

انتهای پیام/

منبع: رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار