مدیرکل هواشناسی استان گلستان از کاهش دمای هوای 10 درجه زیر صفر در اینچه‎برون خبر داد و گفت: اینچه‎برون تا به این لحظه دمای نزدیک به 10 درجه زیر صفر را تجربه می‎کند.

کاهش دمای هوا در اینچه‎برون تا 10 درجه زیر صفر/ گلستان دمای زیر صفر درجه را تجربه می‎کند

به گزارش گلستان24، نوربخش داداشی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: اینچه‎برون دمای 10 درجه زیر صفر را تجربه می‎کند.

وی با بیان اینکه موج از نواحی شمالی به سوی استان گلستان ریزش کرده است، تصریح کرد: دمای هوای استان گلستان زیر صفر درجه گزارش شده است.

 

دمای هوای اینچه‎برون به منفی 10 درجه رسید

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با بیان اینکه اینچه‎برون سردترین نقطه استان گلستان گزارش شده است، ابراز کرد: دمای هوای اینچه‎برون به منفی 10 درجه رسیده است و در نواحی شرقی استان گلستان از جمله شهرستان‎های مراوه‎تپه، کلاله و گنبدکاووس دمای هوای منفی پنج درجه را تجربه می‎کنند.

داداشی با اشاره ب اینکه شهرستان گرگان با کاهش دمای منفی چهار درجه روبه روست، اذعان کرد: در نواحی کوهپایه‎ای استان گلستان از جمله شهرستان‎های مینودشت، علی‎آبادکتول و شهرستان گرگان دمای هوا به منفی چهار درجه رسید.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهرستان بندرترکمن به منفی سه درجه زیر صفر گزارش شده است، یادآور شد: دمای هوای شهرستان بندرترکمن به منفی سه درجه سانتی‎گراد رسیده است.

 

بندرگز گرمترین نقطه استان گلستان گزارش شد

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به اینکه شهرستان بندرگز تا به این لحظه گرمترین نقطه استان گلستان گزارش شده است، بیان داشت: شهرستان بندرگز با کاهش دمای منفی دو درجه گرمترین نقطه استان گلستان معرفی شد.

داداشی افزود: آسمان اغلب شهرستان‎های استان گلستان برفی گزارش شده است و گلستانی‎ها دمای زیر صفر درجه را تجربه می‎کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار