فرمانده سپاه مینودشت مطرح کرد

فرمانده سپاه مینودشت گفت:پیاده‌روی از حرم تا حرم در روز اربعین از امامزاده جعفر این شهرستان به سوی امامزاده یحیی ابن زید(ع) و برگزاری دعای ندبه با پخش زنده از صداوسیما در 26 آذر ماه از برنامه‌های مهم در رابطه با اجلاسیه 4 هزار شهید استان خواهد بود.

اجرای بالغ بر 300 برنامه  در هفته بسیج در سطح شهرستان/ ایجاد اشتغال پایدار از برنامه اقتصاد مقاومتی بسیج

photo_2016-11-19_14-36-58

فرمانده سپاه و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت ضمن اشاره به  شعار امسال هفته بسیج گفت: شعار امسال هفته بسیج "بسیج انقلابی و خدمتگزار" است. سرهنگ رمضانعلی قاسم پورافزود:  سیاست برنامه های بسیج ، ترویج گفتمان انقلابی گری با تاکید براقتصاد مقاومتی  و جهاد فرهنگی ست. همچنین نمایش اقتدار، معرفی ظرقیت ها و توانمندی ها، خدمت رسانی به مردم  و کاهش آسیب های اجتماعی و .. از دیگر سیاست ها ست.

به گزارش گلستان 24، فرمانده سپاه و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت، در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد: امسال در هفته بسیج بالغ بر 300 برنامه در سطح شهرستان اجرا می شود. وی  برنامه های شاخص هفته بسیج را  نام برد و افزود: نمایشگاه عکس اقتصاد مقاومتی، افتتاح پایگاه‌های مقاومت، غباروبی گلزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری یادواره شهدا از برنامه‌های شاخص این هفته است. در رابطه با با رویکرد اجلاسیه 4هزار شهید استان  2 برنامه مهم شهرستانی اجرا می شود.وی ادامه داد:  تاکنون به 112 خانواده شهید شهرستان تندیس اهدا شده و 89 تندیس باقی‌مانده نیز تا زمان برگزاری اجلاسیه اهدا خواهد شد.

بسیج انقلابی گری و مبارزه با فساد و افشاگری

قاسم پوردر ادامه خاطر نشان کرد: پیاده‌روی از حرم تا حرم در روز اربعین از امامزاده جعفر این شهرستان به سوی امامزاده یحیی ابن زید(ع) و برگزاری دعای ندبه با پخش زنده از صداوسیما در 26 آذر ماه از برنامه‌های مهم در رابطه با  اجلاسیه 4 هزار شهید استان خواهد بود. فرمانده سپاه و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت.اشاره ای هم به نامگذاری روز شمار هفته بسیج کرد و افزود:  روز شماراین هفته از یکشنبه تا شنبه هفته آینده به ترتیب ناگذاری شده است.  بسیج پژواک ندای زینب(س)،  بسیج انقلابی گری و ظلم ستیزی،بسیج انقلابی گری و پیشترفت، بسیج انقلابی گری و کارافرینی،بسیج انقلابی گری و ایثار، بسیج انقلابی گری و اقتدار جهانی و بسیج انقلابی گری و مبارزه با فساد و افشاگری. اسامی روز های هفته است.

ایجاد اشتغال پایدار از برنامه اقتصاد مقاومتی بسیج

وی با اشاره به اهداف بسیج در زمینه اقتصادمقاومتی بیان کرد:  امسال بیش از یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات بانکی اعطاء شده و بیش از 120 نفر به‌صورت مستقیم و 250 نفر غیرمستقیم اشتغالزایی شده که در بحث اشتغالزایی 100 درصد نسبت به سال گذشته اشتغال پایدار ایجاد شده است.همچنین بیش از 747 نفر از شهرستان مینودشت نیز امسال در اردوهای جهادی شرکت کرده اند. درشهرستان با توجه به اقتصا د مقاومتی در  زمینه پرورش طیور ، دام ، ماکیان،باغداری، زغفران، پرورش کرم ابریشم،  پرورش قارچ و... موفقیت های زیادی حاصل شده است.قاسم پور افزود: مهمترین عنصر در موفقیت در اقتصاد مقاومتی توسط سپاه وبسیج، داشتن مهارت،  دادن تسهیلات بانکی، نظارت و بررسی مرحله به مرحله درزمینه اشتغالزایی است.وی در مورد بسیج  گفت: بسیج پرچم اسلام را به برکت بصیرت، ‌وحدت و ‌همبستگی در ایران اسلامی به اهتزاز درآورده است./انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار