مدیرکل صدا و سیمای گلستان:

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان در نشست خبری نخستین اجلاسیه ملی 4000 شهید استان حجم و تنوع برنامه های این کنگره عظیم فرهنگی را در کشور بی نظیر خواند.

حجم و تنوع برنامه های اجلاسیه 4000 شهید گلستان در کشور بی نظیر است/ پخش مستقیم برنامه ها از صدا و سیما

به گزارش گلستان24، مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان، بعدازظهر امروز در دومین نشست خبری دبیرکل نخستین اجلاسیه ملی 4000 شهید استان گفت: توفیقات خوبی در عرصه فضای مجازی در حال انجام است.

وی به تجربه خود در استان های دیگر برای برگزاری اجلاسیه های ملی شهدا اشاره کرد و افزود: به جرات می گویم حجم و تنوع برنامه ها در برگزاری اجلاسیه ملی استان گلستان در سطح کشور بی نظیر است و برای اولین باری است که چنین تنوعی اتفاق می افتد.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان

مدیرکل صدا و سیمای گلستان با بیان اینکه کار برای شهدا توفیق خدمت بالایی است، متذکر شد: اعتقاد قلبی دارم این برنامه ها با برنامه ریزی خود شهدا عملی می شوند.

عبدالحسینی گفت: از فردا (14 آذر) 13 برنامه ویژه اجلاسیه 4000 شهید استان به صورت زنده از شبکه گلستان و برخی نیز از شبکه های سراسری پخش خواهند شد.

وی همچنین از پخش مستند شهید مدافع حرم قاسم غریب و سردار شهید اسدالله پور در اواخر هفته جاری از شبکه استانی گلستان خبر داد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گستان خطاب به اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه اجلاسیه در 25 آذر یک اجتماع عظیم از خانواده های گرانقدر شهداست که فرصت مناسبی برای مستند سازی موضوعات دفاع مقدس جهت تروجیه فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل آینده خواهد بود.

عبدالحسینی در پایان گفت: ان شاءالله به واسطه شهدا راه آینده را گم نکنیم و در مسیر این اقدام بزرگ قدم برداریم.

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار